Smakar kaffet bättre i en alltid ren & nydiskad mugg eller blir det bättre smak om man aldrig diskar muggen utan bara sköljer ur det sull som ligger på botten varje dag?
Alltså: Skall det finnas kafferester kvar i muggen för att ge kaffet bättre arom?
------------------ www.motorforum.nu - En vacker oas fylld av blommor!
Kaffe smakar inte bäst i en pappmugg på McDonald's. :e
Kaffe överhuvudtaget smakar väl inte så där jättegott, men ska det nu drickas så kan man väl dricka ur en ren mugg? :q
Kaffe skall drickas ur ren mugg, dvs samma mugg går att använda en dag utan ursköljning. Eftersom jag dricker mitt kaffe med mjölk i så blir det lätt lite äckligt på botten så därför diskas muggen dagligen :)
------------------ F.Sundström Den som söker skall finna!
som luxman sa det finns bara ett riktigt kaffe Zoegas synd att man inte har det här i norra sverige(LKPG) :e här kör dom men gevalia *blää* men men, det är ju koffeinet man vill åt, och då gör man allt... :e
------------------ "För övrigt stal hon mitt hjärta för evigt"
Kaffe skall drickas utomhus tillsammans med en stor ostfralla en kall vinterdag... mmm
Åhh, äntligen en själsfrände! :)Eller utomhus överhuvudtaget, allting smakar bättre utomhus! Allt utom möjligtvis ravioli som jag verkligen inte alls gillar...särskilt inte som tilltugg till kaffet...oavsett årstid :e ;)
Bara att hålla med, ska man mot förmodan dricka kaffe (kan vara gott ibland, typ 20 ggr om året) så är det zoegas som gäller, annars blir det inte kaffe 20 ggr om året ens.
------------------
Varför bråka när man kan kramas?