------------------
"What we were after now was the old surprise visit. That was a real kick and good for laughs and lashings of the old ultraviolence"
-Alex DeLarge in "A Clockwork Orange"
jasså det skall bitchas ikväll. :e
då har vi fel båda två eftersom det korrekta adressen egentligen är: www.datorbutiken.com/se om det gäller den svenska sidan. ;)
eftersom Goldy bor i Malmö så kanske han ville välja den danska sidan tänkte jag. ;)
Ben fyller 30 om två veckor och det enda han önskar sig är en ny processor. Han börjar tycka att hans gamla 266:a är lite uråldrig och vill nu ha en 1.5 GHz. Nån som har tips på ett bra och billigt ställe att beställa ifrån?
Har ju ett bröllop att betala så det är lite tuft med pengar och då jag är en Mac-nissa så behöver jag pålitliga tips från er.
------------------
/Petra If you see someone without a smile, give them yours.
+ låda (jag tvivlar på att det är en ATX låda som han har nu) AOpen HQ45A-P MidiTower Blue 300W ATX (AMD&P4 OK) utan elkabel också @ http://www.datorbutiken.com/se/p/9045.htm för 1133 sek
summa summarum: 5231 sek ink moms men då är det en riktig phetingdator :)
Billigare än så blir det inte för den powa! som han får.
r/ glömde ju minnen :l
------------------
"What we were after now was the old surprise visit. That was a real kick and good for laughs and lashings of the old ultraviolence"
------------------