SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Frågan 3 nov. 2001 07:52 #1 Jag fick till min fasa se att jag hade fått ett brunt vadderat kuvert med något vitt inuti i mitt postfack här på jobbet. Skall man våga sig på att öppna det helt eller är det bara att ringa efter hjälp för att få det analyserat? Som tur är så kan man lätt se vart det är skickat ifrån så det går nog ganska lätt att spåra avsändaren för vidare utredning. §e :e
Nåt vitt i? Men det trodde jag inte...om dig... :e
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Det är ju inte jag som har lagt i det vita som tur är. :e
Fast jag vet vem det är som gör sånt minsann. §e
hypatia Medlem sedan feb. 2001 6 388 inlägg Bruna vadderade kuvert kan vara otäcka...
casca har tidigare varnat för wF-viruset. Om man får det börjar man göra helt meningslösa inlägg, så jag är ganska säker på att jag är smittad. :x
Tag det säkra före det osäkra och släng ut kuvertet oöppnat genom fönstret!
------------------
It is vain to do with more what can be done with less. (Ockham's Razor)
Smittor? Kan man bli sjuk här också? Jag har ju precis hämtat mig från allt rödvin igår... :stefan
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Har precis öppnat det. GAAAAAAAAHHHHHH
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Nu ser jag ut såhär tack vare det bruna vadderade kuvertet. :stefan
hypatia Medlem sedan feb. 2001 6 388 inlägg simsalabim, du skulle bara veta vilka hemska saker som kan drabba en här på wF...
------------------
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Jag fick studentsjukan. §e
Studentsjukan? Var kuvertet från mig? Är jag sjuk?
Hypatia>> Jag undrar om jag ska avvänja mig omedelbums då kanske?
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Nä det var från närmre håll. ;)
hypatia Medlem sedan feb. 2001 6 388 inlägg simsalabim, det är nog din enda chans...
Se bara på SirPeter och mig...
------------------
Vilken sjuhelskottans tur, du vet väl att den stockholmska hemskstudentsjukan brutit ut här? Vi kallar den "ungersk slash" :e
hypatia>> Say no more!!! Nu ska jag möblera om bland mina hårddiskar...ha de.. :stefan
hypatia Medlem sedan feb. 2001 6 388 inlägg
hypatia>> Say no more!!!
Jag har väl inte sagt något :q
------------------
:stefan: Medlem sedan apr. 2000 15 687 inlägg Nu förstår jag inte? :q
------------------
:stefan: - formerly known as Q
J JoakimE Medlem sedan feb. 2000 3 257 inlägg :stefan: ooo va ovanligt §e
------------------
Att påstå att jag är ett geni är som att helgonförklara djävulen