För inte så länge sedan så skrevs det i en tråd om en festival eller liknande händelse där folk söp i parker och liknande.
De personer som förespråkade med att det var fel med att dricka vid tidig ålder, dominerar i stort sett wF Bar nu. Dubbelmoral? :q ;) :p
------------------ "Tål det inte att skämtas om, är det inte värt att ta på allvar."
Dubbelmoral???
Förstår inte vad du menar, ingen som inte har åldern inne får serveras starka drycker i wF-baren... :q ;)
Dessutom tycker jag att det är en stor skillnad på en virtuell samlingspunkt på nätet, som i det här fallet råkar vara en bar, och på att uttrycka en aversion mot glorifiering av spritkonsumtion i åldrar som t.o.m. understiger 15år med god marginal.
Jag var visserligen inte en av de som argumenterade emot spritdrickande vid tidig ålder, men utan tvekan så instämmer jag i de åsikterna.
Men jag förstår inte riktigt din frågeställning/påstående, kan inte en person som anser att man inte bör nyttja sprit i alltför låg ålder, uttrycka sig i baren utan att det är att betrakta som dubbelmoral???