Den här gången bör jag ha varit först. Jag gjorde det i fredags kväll redan eftersom jag såg hur det skulle bli. Det finns en wF-are som kan verifiera det. :e
Jag var först
37 svar · 424 visningar · startad av SirPeter
:q
------------------
===goldy===
<A HREF="http://www.go.to/theshakedowns" TARGET=_blank>ROCKIKONEN</A>
Du var först med att bränna dig på en kall potatis samtidigt som du ramlade & bet dig själv i nacken? :q
------------------
www.motorforum.nu - En vacker oas fylld av blommor!
Birp är duktig på att läsa mellan raderna. :e
------------------
Nu undrar du kanske varför jag skrev sådär..
[Redigerat av casca den 30 okt 2001]
Bire>> Nästan rätt. Du har svaret i din mail sedan i fredags. ;)
Bire>> Japp, på din @upp.se-mail
Alltså, lita inte ett spår på vad den där SirPeter vräker ur sig - han är bara en tokig gammal hårdrockare... :p
------------------
:stefan: - formerly known as Q
Du är bara avundsjuk Q, bara för att du inte får lyssna på hårdrock för din mamma. §e
Ånej, för att morsan ska säga ifrån krävs det starka grejor - hon bor ju 35 mil härifrån, så hon klagar inte i första taget... :e
------------------
Du får väl skaffa rejälare grejer fattaru väl, det går ju inte att lira på en freestyle hela livet heller. ;)
Det är just det som är vitsen - jag vet hur långt mina grejor hörs (Gränna ungefär) så morsan inte vet nåt.
Att du inte kan hejda dig och får din stackars plågade mor på halsen hela tiden kan väl inte jag hjälpa. :e
------------------
Jag kan väl inte rå för att dina föräldrar har förjudit dig att bo närmare än 35 mil heller. :e
Jaja.. Jag vet vad det gäller iaf ;)
Tack SirPeter!!! Du är en riktig vän! :e
------------------
www.motorforum.nu - En vacker oas fylld av blommor!
[Redigerat av Bire den 30 okt 2001]
Bire>> Det var väl det minsta man kan göra för sina vänner. ;)
Visst var jag först? :e
Den här gången bör jag ha varit först. Jag gjorde det i fredags kväll redan eftersom jag såg hur det skulle bli. Det finns en wF-are som kan verifiera det.
Nu har jag läst ovanstående ett antal gånger, så min enda undran är, vem blev den lyckliga? LeJa? CyberPet?
För du menar väl att du har...
------------------
Kent-Mustafa returns
Soon...