Vi diskuterade just detta under politik där det fanns ett inlägg som innehöll en länk till en protestlista mot USA:s bombningar. Jag sa att jag vägrar skriva på nått sånt innan Talibanregimen är störtad och Al-Quaida inte finns mer. Var är protestlistorna mot Talibanerna och deras förtryck ?
Några siffror :
1997 - 50000 afganer på flykt från Talibanerna. Kyla och svält kräver runt 10 liv om dagen.
1994 - Mellan 300000 och 400000 afganer har blivit utkörda från deras egna hem av Talibanerna.
1997 - 90000 afganer flyr från Kabul under 3 veckors tid pga militära aktiviteter.
1993 - 10000 dödade under 8 månaders tid av Talibaner. Ungefär 110000 famlijer på flykt.
// BeatBox
------------------
"Mörkrets gärningar, förekommer även på dagen"
Jag tror faktiskt att Usa knappast kommer lyckas störta tallibanerna..
Hjärntvättade fundamentalister gör vad somhelst för att få igenom sin vilja..
Tycker för övrigt att relgionerna bör avskaffas, förbjudas.. Visst de har gjort mycket bra.. men könsstympning, hedersmord osv.. njae.. De som föds upp i muslimska länder blir hjärntvättade redan från födseln av sina föräldrar, släktingar, omgivning osv. ''Du är född i detta land, du är nu en ägodel av allah''.. Egentligen är väll kyrkansfrämsta mål att hjärntvätta människor... Eftersom de fem stora religionerna säger ju "Du ska icke hava några andra gudar vid sidan av gud".. Eller vad det nu heter..
Jag tror faktiskt att Usa knappast kommer lyckas störta tallibanerna..
Om du följt utvecklingen så har USA överlåtit det ansvaret åt norra aliansen.
Tycker för övrigt att relgionerna bör avskaffas, förbjudas.. Visst de har gjort mycket bra.. men könsstympning, hedersmord osv.. njae.. De som föds upp i muslimska länder blir hjärntvättade redan från födseln av sina föräldrar, släktingar, omgivning osv. ''Du är född i detta land, du är nu en ägodel av allah''.. Egentligen är väll kyrkansfrämsta mål att hjärntvätta människor... Eftersom de fem stora religionerna säger ju "Du ska icke hava några andra gudar vid sidan av gud".. Eller vad det nu heter..
Nu är det ju bara muslimska fanatiker som väljer att tolka Islam på sitt eget lilla sätt. Alla muslimer är inte "hjärntvättade" som du påstår.
// BeatBox
------------------
"Mörkrets gärningar, förekommer även på dagen"
Om du följt utvecklingen så har USA överlåtit det ansvaret åt norra aliansen.
Jaha.. :r
Nu är det ju bara muslimska fanatiker som väljer att tolka Islam på sitt eget lilla sätt. Alla muslimer är inte "hjärntvättade" som du påstår.
Tänk efter, alla är hjärntvättade som kallar sig muslimer, de som inte är hjärntvättade kallar sig inte muslimer. Det är iaf den uppfattningen jag bildat. De är hjärntvättade i mindre eller större skala, käner du t ex nån muslim som inte är omskuren?
264 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25