M mott Medlem sedan juni 2000 1 356 inlägg Frågan 27 okt. 2001 13:02 #1 Dagens intresseklubbs-notering: mitt bankkort är giltigt till och med 2049-12-31. Såg det när gick in på banken via Internet nyss.
Känns som om det finns ett helt nytt system för att ta ut pengar när jag är 66 år... :e
------------------
Daniel Mott
Vad är godast?
Vad har du för operativsystem i din dator?
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg M mott Medlem sedan juni 2000 1 356 inlägg Mouhaha, ja, visst är det det... ;)
Samma bank där alla knappar brukar vara avpillade och skärmen lysa intensivt röd med en "anslutningsfel"-text. :e
------------------
Daniel Mott
Vad är godast?
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Vad kan man vänta sig när dom kör en gammal win95:a (tror dom kör det än iaf) för att det skall funka. :e
G Grymt Medlem sedan dec. 2001 1 685 inlägg Min legimation håller till år 2004, sen får jag äntligen byta signatur och foto ;)
------------------
Att kriga för freden är lika absurt som att supa för nykterheten!
:stefan: Medlem sedan apr. 2000 15 687 inlägg Haha, det är ju automaten uppe i Österängen på den där bilden... Tro fasen att den har kraschat - nån ur lokalbefolkningen ville väl ta ut stålar i dinarer eller nåt... :e ;)
------------------
:stefan: - formerly known as Q
Pace Medlem sedan juni 2001 9 024 inlägg
nån ur lokalbefolkningen ville väl ta ut stålar i dinarer eller nåt...
:e
------------------
"Tål det inte att skämtas om, är det inte värt att ta på allvar."
V Viking Medlem sedan maj 2000 3 652 inlägg :e
------------------
Star Trek är som en drog; man kan inte sluta :e
M MoonCow Medlem sedan juni 2001 223 inlägg hehe...
jag läste att dom kör med 386or i bankomaterna... :D
------------------
all your base are belong to us
Funkar windows NT3.x på 386:or ?
------------------
"För övrigt stal hon mitt hjärta för evigt"
UlfT Medlem sedan maj 2001 8 027 inlägg Om NT 3 funkar på 386or? Det skulle inte förvåna mig om 386 kanske är tillräckligt enligt något angivet systemkrav från Microsoft. Det är ju i alla fall en 32-bitars processor. Och 386orna användes ju fortfarande när NT 3 kom, även om 486 nog var ett vettigare val för det systemet. Man får nog skilja på vad som är teoretiskt möjligt och vad som är praktiskt användbart. Själv hade jag nog gissat på att de kör någon WinCE-variant i automaterna. Utseendet på fönstret antyder något i stil med W95/NT4 eller liknande.
Lite mera för intresse klubben, en enkel kalylation gjord på hur mycket rum en vanlig ritning av en byggnad tar på fil så användes för att se hur mycket bytes planerna för dödstjärnan tog i R2-D2's minne,
ungefär 900 Miljoner Exabytes.
Exabyte kommer efter Terabyte tror jag.
------------------
His Divine Shadow is the most despicable being ever created, short and to the point.
http://forums.planetdivine-shadow.com
Sprit löser inga problem. Men det gör inte mjölk heller.
M mott Medlem sedan juni 2000 1 356 inlägg Jag tycker oftast det är rätt kul med "intresseklubben noterar", är jag konstig då? ;)
------------------
Daniel Mott
Vad är godast?
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg ...och 12 parsec är fortfarande: 370,281,360,000,000 kilometer!
------------------
www.motorforum.nu - En vacker oas fylld av blommor!
M mott Medlem sedan juni 2000 1 356 inlägg Yäääh, fett!
------------------
Daniel Mott
Vad är godast?
G Grymt Medlem sedan dec. 2001 1 685 inlägg blä.
[Redigerat av Grymt den 29 okt 2001]
G Grymt Medlem sedan dec. 2001 1 685 inlägg En centiljon innehåller sexhundra nollor...
------------------
Att kriga för freden är lika absurt som att supa för nykterheten!
Rikard Medlem sedan dec. 1999 17 055 inlägg En centiljon... Juste summa att ta ut i en bankomat... :q §e
[Redigerat av Rikard den 01 nov 2001]
M mott Medlem sedan juni 2000 1 356 inlägg Bra sätt att hänga en minuten-automat med Win95a ;)
------------------
Daniel Mott
Vad är godast?