För han sparar allt som skrivs om honom och det han diskuterar på forum på sin hårddisk, han har t o m en speciell hårddisk bara för sånt.
Usch då. Han kanske är en sån där hemsk hacker? Bäst att sätta sig på hästen och rida in i solnedgången så att man slipper sådana läskiga människor!
------------------
det finns ingen.info tillgänglig.
"inside every human being there's an american trying to get out".
UlfTMedlem sedan maj 20018 027 inläggMed en juste hårddisk slår man hela världen med häpnad. :)
JjorgenMedlem sedan feb. 20012 412 inlägg
Usch då. Han kanske är en sån där hemsk hacker? Bäst att sätta sig på hästen och rida in i solnedgången så att man slipper sådana läskiga människor!
...eller kanske en hemsk stalker? :e
------------------
Varför bråka när man kan kramas?
CcaesarMedlem sedan okt. 20015 inlägg Vad moget gjort! Smyga in på ett annat forum och slänga lite kommentarer omkring sig. Sedan smyga tillbaka hit och skryta över tilltaget.
Innan livade du upp i alla fall men den här spermahare grejen var mest patetisk.
SSPiNMedlem sedan mars 20007 896 inlägg Kan inte nån snäll moderator stänga det här kafferepet med skvallrande tanter! x(
------------------
SPiN, bjorne.w@telia.com
-- Tekniska framsteg är som en yxa i händerna på en kriminell galning / Albert Einstein --
LeJaMedlem sedan apr. 2000521 inläggJag stänger ogärna trådar om det inte blir alldeles nödvändigt.
Försöker dock med en uppmaning till och hoppas att förnuftet ska segra :)
Kritik mot andra forum bör framföras på rätt ställe vilket inte är på wF!
Kritik mot skötseln av wF kan framföras via detta formulär.
För den som vill fortsätta diskutera detta ämenen föreslår jag således mail, ICQ, MSN eller vilket kommunikationsmedel ni föredrar.
Jag hoppas nu att jag ska slippa ta fram hänglåset, men om det blir nödvändigt så får det bli så!
//LeJa
moderator i caféet
webForum
------------------
=======================
Förståndet har sina gränser
endast dumheten är gränslös
Zarko Petan
=======================
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inläggLeJa: Jag har snott ditt hänglås! :e
------------------
www.motorforum.nu - En vacker oas fylld av blommor!
GGrymtMedlem sedan dec. 20011 685 inlägg Kan någon förklara den här trådens innebörd? Fattar noll, som vanligt...
------------------
Att kriga för freden är lika absurt som att supa för nykterheten!
PPeWMedlem sedan juni 200010 432 inlägg Tja... om man drar slutsatsen att en del "besökare" från sperma_hare-land vandrar hit och utstöter diverse läten inser man snart vad det är slags typer som häckar där. Nåväl, man skulle inte kasta skit om andra forum så några ord om deras förmodade ålder låter jag vara osagt ;)
------------------
Ancilla, face mea laganum!
spangoMedlem sedan juni 20008 205 inläggVar är den där f%#bannade tråden som du gjorde alla så upprörda med? Kan inte hitta den (man måste ju skaffa sig en egen uppfattning ;) ).
------------------
You can be a coward for a few minutes, or dead forever. /Rincewind
CcaesarMedlem sedan okt. 20015 inlägg Det här handlar egentligen om netikett.
Var och en får bedömma om det är gott uppförande att ställa till med oreda på ett forum. Sedan när denna användare får argument mot sig så sticker han bara och vågar inte stå för vad han gjort.
Att sedan göra en "skryttråd" här och samtidigt veta att moderatorerna här inte kommer att tillåta pajkastning (vilket kanske är bra).
BBeatboxMedlem sedan okt. 20013 217 inlägg Vi har ju blivit uppmanade av moderatorn att avsluta den här debatten så jag tycker vi ska göra det. Du kan ju skicka ett mail till mig och svara på varför alla andra trådar försvann FÖRUTOM den tråd där folk smutskastar och snackar skit mig och min sambo. Du kan maila mig varför (enligt dig) det är bra netikett. Både jag och min sambo finns namngivna i den tråden.
abb_janne@yahoo.com
// BeatBox
------------------
"Mörkrets gärningar, förekommer även på dagen"
Sixten Landby
CcaesarMedlem sedan okt. 20015 inlägg NEJ
Jag tänker inte maila dej om detta. Så viktigt är det inte för mig. Om inte moderatorn vill ha den här debatten så lägger jag hellre ner den. Jag är inte heller moderator på någon annan site så jag svarar inte på varför trådar försvinner där eller ej.
har du lust så maila tomasn.sarsvik@spray.se