Jag lyckades få ner info om några personer, så det är inte siffror på alla. Men det fungerar inte helt.
Men den kan nog bli bra om den får lite tid att mogna... :)
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/
24 svar · 303 visningar · startad av Grymt · sida 2 av 2
nu har jag blivit så frustrerad över icq att jag har börjat använda messenger istället.. Fast det är inte lika roligt eftersom jag bara har en annan kompis som också använder det! Någon här som använder det? så får ni gärna adda mig: peterdaman@hotmail.com \------------------ Att kriga för freden är lika absurt som att supa för nykterheten!
Läs frågan i sin helhet →Jag lyckades få ner info om några personer, så det är inte siffror på alla. Men det fungerar inte helt.
Men den kan nog bli bra om den får lite tid att mogna... :)
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/
Har jag fel nu eller är det inte så att ICQ är en produkt som Mirabilis utvecklat och hittat på (I Seek You). Att kalla någon annan utvecklares Instant Messaging-klient för ICQ över huvud taget tycker jag känns helt fel, ungefär samma fenomen som att kalla alla Scooters för Vespa.
------------------
"signatur"
ICQ är en tjänst (man kan iaf se det på det viset) där all trafik går genom en central server (eller, antar jag, ett gäng centrala servrar) . För att kunna använda denna tjänst behövs en klient, som kan vara Mirabilis ICQ, Gnome ICU, licq, Miranda ICQ eller en webbsida. Så länge man pratar med Mirabilis servrar kan man prata med vem som helst som har en ICQ-klient, oavsett vem den kommer från.
------------------
You can be a coward for a few minutes, or dead forever. /Rincewind
[Redigerat av spango den 31 okt 2001]
någon som använder messenger?
Jups :h
MSN: w21sd100@hotmail.com
------------------
EmPeRoR vet inte ett skit om precis någonting, men jag tar i alla fall emot e-post .Det är det inte alla som gör!
MSN: Jups. rikard_stahl@hotmail.com
Jag föredrar attackbävrar. Inte lika dyra i drift som turkar
Jag är i kontakt med en leg. attackbäveruppfödare... :e