...och julen kommer allt närmare. I år är det väl så att man kan ta ut några dagar semester och va ledig i två veckor :-) Jag undrar om man redan nu ska börja fundera på att köpa klappar eller om man ska göra som man alltid gjort, dvs panikhandla dagarna innan jul. :-)
// BeatBox
------------------
"Mörkrets gärningar, förekommer även på dagen"
Hmmm Onsdag = nastan helg!! Hurra!! Ja ja narmare helg iallafall da...
Ah jag LANGTAR till jul!!! Mysfaktorn ligger hogt innan och runt jul *funderar* men du har en poang med julklapps handlandet...kanske vore bra att for en gangs skull ha allt klart innan den 24 dec klockan 01:00 am.
Sa vad kommer bli arets julklapp da? Nagra forslag sa att man kan hinna kopa den/det innan affarerna chock hojer priserna...
Beatbox...varst vad du ar uppe tidigt da? :)
------------------
"Om en man med flera personligheter hotar att ta livet av sig, kan man kalla det en gisslansituation?"
Ja visst ar det laskigt nar man ar pa jobbet sa tidigt att man sjalv nastan maste tanda ljuset pa avdelningen...da blir man orolig! *ler* Naja, du fick ju lite mer tid att skriva inlagg har pa WF sa nagot gott kom ju ur det!
Bire>
Ar hardrock reserverat endast for helgerna?? *funderar* Klart det ar val nyttigt att begransa det i och for sig...*funderar* Hjarncellerna maste ju fa en arlig chans att vaxa till sig igen efter en massa "head banging"
@nders>
Jo jo, men att ge bort saker i julklapp som du sjalv fick forra julen raknas inte!
Vadå julhandla, det är ju bara att logga in på Clas Ohlson, Jula Postorder eller Teknikmagasinet och kryssa i årets skörd.
Sen när julen närmar sig så tar man med sig barnen till den stora julpyntade staden och sätter sig på ett centralt fik (ej wF-cafét) och upplever "julstämmningen" utan att behöva trängas. Skulle ungarna ha några synpunkter får man väl beställa in några pepparkakor till. §e :e
Usch, redan onsdag!
Min lediga vecka galloperar bort i solnedgången och jag hinner inte med allt jag har hoppats på.....
Julförberedelser? Vem orkar med sånt?
LeJa
Luxman, tackar dig för att du tar ditt ansvar för Bires väl och ve när han inte har förstånd till det själv. Hälsa Mia :f
------------------
=======================
Förståndet har sina gränser
endast dumheten är gränslös Zarko Petan