Hmm *tänka*
Det var svårt. Min dator tror jag, fast den sammanlagda summan räknas väl inte. :)
Min kusin däremot, köpte en bil för ett tag sedan. En Audi S4 Avant, typ 260hk, 6vxl osv osv för dryga 220.000. Killen är 19 år. :e
------------------
Om en lever lever, varför lever levern inte livet? Livet som lever borde inte va mycket att leva. Jag hatar lever. Gud vilket fult ord.
Om det är cash som gäller är det när jag köpte min förra dator -96...
Tog ut pengarna på lunchen för att hämta och pröjsa datorn efter jobbet - det var lite svettigt att gå tvärs över Plattan i Sthlm med 22 000:- i innerfickan... :e
Naturligtvis i ett kuvert vikt runt sedlarna in the ordinary fashion. ;)
------------------
Om en lever lever, varför lever levern inte livet? Livet som lever borde inte va mycket att leva. Jag hatar lever. Gud vilket fult ord.
Dumt att betala 3980:- för ngt som kostar 3595:- ...
Den kostade 3490 kr men det blev lite mer när jag la till GT 3 spelet.
Recension av gt3:
Saaaatan va kul! Särskilt de banor med grus på, en störtskön känsla som att glida runt på is...
Har inte haft tid än att börja köra mästerskapsdelen eftersom jag mest ägnat mig åt att öva mig i single race och att klå min flikkis...hon vinner aldrig när vi kör samma bil.
Det är en rätt rejäl stegring i svårighet, man får banne mig köra diciplinerat för att vinna mot datorn på de lite tuffare nivåerna.
Man måste köra mästerskap och vinna massor innan man får fler banor, i början har man typ 6 men det finns verkar det som runt 30-40 banor som man kan spela om man bara vinner en del först.