IicaaqMedlem sedan okt. 20005 273 inlägg Jag (Vi) har en granne under oss ...och hon är alldeles för mycket ....när vi hänger ut våra täcken för vädring, då kommer hon och gapar att hon får dam på sin alltan x( .....fastän det är vinter så gör hon likadant...en j*vla K*rring det är vad hon är
------------------
Icaaq, mannen med korven. (!)
GgoldyMedlem sedan apr. 20013 689 inlägg Här var det gått om pundare minnsan.
------------------
===goldy===
<A HREF="http://www.go.to/theshakedowns" TARGET=_blank>ROCKIKONEN</A>
PPutteMedlem sedan aug. 2000210 inlägg Min granne är underbar. Han gör massa sprit som jag får... ;)
------------------
Drick tills det att hon är söt, men sluta innan bröllopet.
Forza Luleå, SM-guld 2001
KimMedlem sedan jan. 20007 697 inläggKim har många grannar med tanke på villaområdet vi bor i med ett radhus mitt över gatan.
I radhuset är dom snälla, det är nästan bara pensionärer som bor där förutom en liten barnfamilj som iofs är så tysta att dom aldrig ens säger hej när man möter dom.
Eller det här kan bli lite tjatigt om jag ska gå igenom alla hus, jag kan ju egentligen säga att de flesta är så tysta att dom knappt märks (kan iofs bero på att två av grannarna dog i våras och att husen har stått tomma sen dess). ;)
En av grannarna för lite väsen bara, killen bor i villan som ligger precis utanför mitt sovrumsfönster, han är väl ungefär 12-13 år och spelar hockey varje dag på deras uteplats och låtsas att han är Peter Forsberg, så det skulle väl kanske vara det enda negativa, han skriker så våldsamt varje gång han gör mål. :OO :l ;) :)
------------------
-mucho-
CcascaMedlem sedan feb. 20005 891 inlägg Kim:
Det gör jag inte alls! x(
VVikingMedlem sedan maj 20003 652 inlägg Man kanske har haft tur med grannarna :)
------------------
<Jymdis> iis har fler hål än vad en polsk hora har i trosorna..
MmrblondeMedlem sedan aug. 20012 349 inlägg när vi flyttade in i vår lght och bankade i 8 nubb i baksidan på vårt nyinköpta cd ställ så ringde det på dörren när jag slog i nubb nr 8.
Grannen som undrade om jag kunde låta bli att banka, för hon skulle "minsann upp och jobba nästa dag". Jag sa att jag också skulle jobba nästa dag och att det inte fanns så mycket annan tid för mig än kvällstid att banka, men sen sa jag ursäkta, för jag trodde klockan var sent... hade inte riktigt haft kolpå tiden och det var mörkt ute.
När hon gått tittade jag på klockan och upptäckte att den var 21.00.....
En polare till mig flyttade in i sin lägenhet en lördagkväll, vid niotiden var de klara och korkade upp ett par öl för att fira att flyten var avklarad. De satt och spelade musik och drack öl, 4 grabbar i lugn och ro när det ringde på dörren.
Han öppnar och får se Konstapel Polis stå där och be dem dämpa sig, de hade fått klagomål från grannarna, då var klockan 23.00, prick. Snälla grannar att sända polisen på honom förstakvällen, han har aldrig mer haft fest där sedan dess, över ett år sedan nu.. :e
------------------
National Blonde Day!
Alle ihre Basis ist uns gehört.
En av mina grannar tycker att det är vårat (= min familjs) problem att hennes fåglar rymmer från henne och flyger in i vårat kök och skiter (de små liven blir ju rädda)... De andra grannarna är dock trevliga (pensionärer, så det är ju ganska lugnt :e).
------------------
"If God had wanted you to wear earrings, he'd have made you a girl." - Alabama Governor Don Siegelman :e
OOveRRidEMedlem sedan feb. 200112 078 inlägg Jag bor i samma hus som min chef (huga, ja) som jag förövrigt umgås väldigt mycket med och ytterligare en vän i vänskapskretsen bor granne med chefen. Dessa två delar på en satellit-TV anslutning (via en såndär box) via en antenn kabel som går ut igenom den enas brevinkast och in i chefens. Kabeln blottas ungefär en meter utanför dörren.
Nu har grannarna ovanpå klagat till hyresvärden för att "ungdomarna på våningen under har satt upp utrustning som stör ut deras elektroniska prylar, såsom TV och video."
Deras bild var tvådelad och skrapig, enligt dem.
Givetvis är det inte kabelns fel så vi försökte övertala dem om att det säkerligen är fel på deras TV eller video, men inte då.. det var vår kabel och våra datorer som störde ut allting och det skulle vi ju genast sluta med.
Då gick chefen med bestämda steg ner till sig (med grannarna i släptåg) och stängde av huvudströmmen i grannens och sin egen lägenhet. Sedan gick de upp igen. Likadant på deras TV.
Nej men..? det var visst inte vår kabel vrålade de i kör och gick sedan ner till sig.
Grannarna köpte en ny TV utan vidare diskussion och sedan dess har vi aldrig sett av dem. :e ;) :)
Sen har vi ju vår 15 m TP-kabel som hänger ut genom mitt fönster på husfasade, in till chefens med, men den har de nog inte sett ännu. :e
------------------
Craving for malicious suspection fulfilles the prophesized termination of this world.
CcascaMedlem sedan feb. 20005 891 inlägg Bahahahahaha.. Underhållande tråd! :e 
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inläggGrannar,
tack för att ni stannar kvar,
med er repertoar,
av hundar som skäller,
ungar som gnäller...
Eller hur det nu var... ;)
------------------
Varför är det så ont om Q*? - Hans Alfredsson 1980*
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggJag tackar dig Rikard, och ber att få meddela att du nu återvunnit en del av ditt sargade rykte.
Mvh,
------------------
All your base are belong to me.