När jag berättade det för Peter, en projektledare på Incordia, över ICQ så sa han att han inte hört talas om det och i morse hade trott att det var syraregn. :e
Men han är ju dansk.. §e
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/
10 svar · 287 visningar · startad av Erik Juhlin
Är det bara vi Helsingborgare som drabbats av detta?
När jag gick upp på morgonen och skulle köra till skolan (har farsans Volvo 740 denna veckan) så tyckte jag det var konstigt att den var så smutisig och varför det var svårt att se ut.
Sen när jag kom till skolan så berättade några i klassen om sanden som på något sätt kommit in genom någon sandstorm i Sahara, lite låg tryck, o.s.v. och som sen regnat ner här.
När jag frågade på macken om det gick att tvätta bilen så frågade de direkt om det var sanden..
Men nu är den i alla fall ren! :e
------------------
/Erik
När jag berättade det för Peter, en projektledare på Incordia, över ICQ så sa han att han inte hört talas om det och i morse hade trott att det var syraregn. :e
Men han är ju dansk.. §e
------------------
/Erik
Artikel om regnet i sydsvenskan
Japp, sand från sahara, eller möjligen spanien är det som regnat ner och smutsat till det.
------------------
National Blonde Day!
Alle ihre Basis ist uns gehört.
Fasan hade tvättat bilarna på söndan. Så han blev inte heller glad att tvätta om både Volvon, Oplen och brsans Ford(han är nere i Lund och läser).
------------------
Mañana är oftast den jobbigaste veckodagen.
- Spanskt ordspråk
<A HREF="http://www.biraboys.com" TARGET=_blank>Biraboys.com</A>
Det finns mycket skräp i Skåne kan man väl säga nu då. §e
De behöll det inte i Skåne heller - i går regnade sanden ner här i Jönköping också. ;)
Fast det är folk som gillar det - jag har aldrig sett så långa köer till biltvättarna i hela mitt liv... :e
------------------
:stefan: - formerly known as Q
Här i Övik regnade det itne sand i a f :p
------------------
<Jymdis> iis har fler hål än vad en polsk hora har i trosorna..
Gbg är sandigt.
Jag reagerade inte först utan tänkte att det var pollen som låg överallt.
Sen kom jag att tänka på att pollen inte är så vanligt i oktober. :e
------------------
/Tor
www.tor.nu