webForumDet fria alternativet

Vad gör er RIKTIGT irriterade?

Småprat

58 svar · 339 visningar · startad av Cloe · sida 2 av 3

Frågan, av Cloe

Ja, vad gör er riktigt irriterade i vardagslivet? Jag t ex kan bli jä-ligt irriterade om jag har bråttom o måste äta o ska laga mat o häller vatten i en kastrull för att koka pasta t ex eller nåt annat o sen upptäcker jag att jag inte satt på plattan......DET är JOBBIGT.... Eller om jag står i duschen o väntar på samtal o så ringer det o så måste jag svara o hoppar ur badkaret o efer mig bildas

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan mars 20016 260 inlägg

e din syrra 24 bast å bor hemma? släng ut henne för bövelen =)

------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.

Medlem sedan juni 20008 205 inlägg

Hon är på väg ut, men bostadsmarknaden är inte så skoj, särskilt inte om man inte vet om man har jobb om en månad eller ej...

------------------
You can't be young forever, but you can be immature indefinitely.

Medlem sedan maj 2001739 inlägg

goldy> det är ju det jag menar. Döhhh... ;)

------------------
Cloe

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

När man sitter på LAN och alla bara skall sova helt plötsligt.

Otroooligt irriterande. Som nu. ;)

Jag är såååå ensam...

------------------
Craving for malicious suspection fulfilles the prophesized termination of this world.

Öh! Jag är ju här (hurra :D )! Fast det blir nog dags att slafa nu. Sov sött och vakna blött!

*irriterar fett*

[Redigerat av spango den 14 okt 2001]

Medlem sedan maj 20003 652 inlägg

När man sitter på LAN och alla bara skall sova helt plötsligt.

Hmm, det där rimmar illa ;)

------------------

<Jymdis> iis har fler hål än vad en polsk hora har i trosorna..

Medlem sedan dec. 1999653 inlägg

som alltid kan man ju klaga på kommunaltrafiken.. jag blir otroligt frustrerad när bussar kommer tidigare än vad som står i tidtabellen...
det beror på att jag alltid springer som en tok för att hinna med bussen som ska komma den angivna tiden...
(är jag för ovanlighetens skull där i god tid gör de inget om bussen kommer 5 min för tidigt :e)

sen håller jag med om datorgrejjerna, ftp:ande om natten och formateringar... bleha!

när saker är slut är också grejjer som man kan bli jävulskt förbannad på, speciellt om man är stressad. (tandkräm, filmjölk, toapapper, pengar, kuponger på rabatthäftet)

sen kan man bli sur på sig själv oxå dagen efter man vart ute och festat och inte kommer hem med en spänn trots att man tog med sig 2800:- ut... då gråter man nästan av förtvivlan.. haha...

------------------
stora pojkar gråter också.

Medlem sedan nov. 200013 890 inlägg

Personer som skapar en tråd och ger den namnet Hjälp!, Problem eller Akut, måste få hjälp direkt!. :x

Pensionärer på bussen som måste ställa sig vid dörren trots att det är tre hållplatser kvar tills dom skall kliva av. :x

"Cola kids" som har mössa på sig på sommaren men som går utan mössa på vintern. :x

------------------
/Tor
www.tor.nu

[Redigerat av Web-Tor den 14 okt 2001]

Medlem sedan apr. 20003 971 inlägg

Nu har jag kommit på en sak som gör mig riktigt irriterad.

Att e-post som skickas till min gamla POP-adress på Passagen inte längre vidarebefordras till mig på min nya adress, utan returneras med meddelandet "user unknown". Det gör mig riktigt irriterad! x(

------------------
- Swey
A hacker from the south

[Redigerat av Swey den 14 okt 2001]

Medlem sedan sep. 2001194 inlägg

när dom jag vill prata med på irc går ur nästan direkt när jag kommer eller precis innan jag kommer :(

när farsan tar mitt godis! :(

när datorn hänger sej :(

när david, martin, patrik, rasmus och fredrik inte svara på mail :( :( :(

när jag å jacob bråkar på tyskan :(

när jag får örfilar utan att jag gjort något :(

om jag glömt något viktigt i skolan :(

när min scanner inte funkar :(

------------------
Arvika - Världens metropol

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

Kvalitetspuckon som åker omkring med tända dimljus mitt på dan, utan säkerhetsbälte och skiter i att både blinka vid högersväng och att stanna vid obevakade övergångsställen - speciellt när jag själv inte sitter i min bil och åtminstone kan dra på hellyset i ögonen på dem... ;)

------------------
:stefan: - formerly known as Q

Medlem sedan apr. 20003 971 inlägg

När ingen bryr sig om det man skriver!

------------------
- Swey
A hacker from the south

Medlem sedan juni 20001 356 inlägg

Fjortisar!

------------------
Daniel Mott
Vad är godast?
Vad har du för operativsystem i din dator?

Medlem sedan mars 20014 214 inlägg

alla reklampauser på reklamkanalerna

------------------
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...

Medlem sedan mars 20014 214 inlägg

och när webforum är så dött så man sitter och tycker på "Uppdatera" utan nåra nya inlägg kommer

------------------
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...

Medlem sedan dec. 19996 592 inlägg

Jag blir jävligt irriterad när någon kompis börjar snacka med mig då jag styrketränar och kör något tungt, typ benböj eller bänkpress. Då vill jag bara pressa upp vikten och slå sönder den personen.. det gör jag självklart inte, jag morrar bara lite och skriker "käften".

En annan sak som irriterar mig är att jag sitter och hänger på en massa diskussionsforum istället för att göra mina läxor. P g a wF och ett par andra forum kommer min muntliga redovisning i svenska att gå åt helvete imorgon.. jag har ingen aning om vad jag ska säga. Ämnet? Ehm, "Så får du fler besökare till din hemsida" -- jättetufft, jag vet.

[Redigerat av Matti den 14 okt 2001]

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

OT:
Lycka till Matti.

------------------
Varför är det så ont om Q*? - Hans Alfredsson 1980*

Medlem sedan dec. 19996 592 inlägg

Tack, redovisningen kommer att gå åt helvete. Men det är lugnt, jag tänker kompensera det genom att skriva ett öppet, mycket kritiskt, brev till rektorn på vår skola. Lärare brukar bli imponerade av sådant.

[r]
Ni ser, jag sitter fortfarande kvar och skriver inlägg. Internet suger.

[Redigerat av Matti den 14 okt 2001]

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

i.a:

när jag får örfilar utan att jag gjort något

Peka på vem det är, så fixar jag resten. x(

*morra mot alla som är våldsamma mot flikkor*

------------------
Craving for malicious suspection fulfilles the prophesized termination of this world.

Kvalitetspuckon som åker omkring med tända dimljus mitt på dan

Att ha sådana personer som har bestyckat sina bilar c:a 80 extra lampor och har dem på full kräm när de ligger typ tre meter bakom en på en mörk landsväg är också lite smått irriterande. Då brukar jag köra extra långsamt för att jävlas tillbaks §jr

------------------
You can't be young forever, but you can be immature indefinitely.

259 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
120 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
135 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
121 ms — ändringar (db)