....f*n va mycket folk det skall vara i huvudstaden.
Var där för ett par veckor sedan och är nu nyligen hemkommen från den samma och det var folk så in i vassen.
Folk trängs och springer hit & dit och hur dom kör sen....*hua*
------------------
En kvinnas ögon skall vara som mina fötter.....mörka och fuktiga.
:( jag bor i sthlm, jag tycker att det är mycke skönare här än i Norrland, sundsvall, malmö, GBG ja praktiskt taget hela sverige, dessutom tycker jag att Stockholmare kör mycket bättre än de andra som bor i bond-hålor, dvs städerna ovan
------------------ - Listen, Iam a police officer if you kill me you are an dead man..
- No, you got that wrong, if i kill you you are a dead man
När vi kom hem från Stockholm hade vi sisådär fem bucklor på dörrarna från dörr-uppsmällar-fjantar som bodde i Stockholm. I GBG har vi fått två stycken sen 97. Förmodligen var de från 08or.
------------------
Med vänliga hälsningar Anders Johansson
Maila mig om du vill Det bästa med Stockholm är tåget till Göteborg.
Galna bilförare kanske det inte finns så mycket av här i Stockholm, men galna bussförare, oj oj oj...
Har varit med ett par gånger, ofta nattbussen, att chauförren inte vet vad han sysslar med. Kör på trottoarer, osv...
Plus att en kompis som fick sitt körkort för ett tag sedan, ett par dagar efter att han köpt sin splitter nya bil blir påkörd av en SL-buss. Hela sidan på bilen demolerad :e
Så vi kallar han "krocken" nu :)