oelbal Medlem sedan jan. 2001 4 973 inlägg Frågan 2 okt. 2001 15:34 #1
******** jobbigt att det e så lätt att tanka ner musik från nätet, man hinner ju inte lyssna på allt... :r
*Strippat direkt från #webforum*
r. Gnällspiken ifråga ville inte att hans namn skulle publiceras. Jag är inte mottaglig för hot, men i detta fall fick jag göra ett undantag.
[Redigerat av oelbal den 02 okt 2001]
C casca Medlem sedan feb. 2000 5 891 inlägg Jag tycker det är svårare att hitta tillräckligt bra musik!
[Redigerat av casca den 02 okt 2001]
oelbal Medlem sedan jan. 2001 4 973 inlägg heh, finns ju hur mycket bra musik som hellst på nätet...
Simpa Medlem sedan aug. 2000 2 992 inlägg :e Vissa har det jobbigt, stackars s***** :e
@nders Medlem sedan juni 2000 32 967 inlägg Kastar verb på casca: hitta, göra, förgöra, äta, köpa. Välj ett. ;)
------------------
All your base are belong to me.
C casca Medlem sedan feb. 2000 5 891 inlägg Hoppsan. :e Förlåt mig, men jag lider av ord-blackouts! :x
------------------
Hjulet fortsätter snurra men hamstern har dött. Varför?
Pace Medlem sedan juni 2001 9 024 inlägg
Dagens i-lands problem
Från HipHipp:
- Det var väl fan vad den här sajten laddas långsamt!
*zapp*, *zapp*, *zapp*, *zapp* ...
- Det finns ju ingenting att kolla på!
------------------
"Tål det inte att skämtas om, är det inte värt att ta på allvar."
M mrblonde Medlem sedan aug. 2001 2 349 inlägg
Vilken lunchrestaurang skall jag äta på idag?
Suck, så många frågor, så många val...
------------------
National Blonde Day!
"If they hadn't done what I told 'em not to do, they'd still be alive today."
G Grymt Medlem sedan dec. 2001 1 685 inlägg Aah! det är heljobbigt att hitta rätt ringsignal till mobilen.!
------------------
Not yet... but soon.
J Jymdis Medlem sedan mars 2001 6 260 inlägg bredbandet kommer bara upp i 40kb/s :)
------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.
J Jymdis Medlem sedan mars 2001 6 260 inlägg att det är alldeles för enkelt att dubbelposta på webforumet man är på ;)
------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.
[Redigerat av Jymdis den 03 okt 2001]
G Grymt Medlem sedan dec. 2001 1 685 inlägg jag kan inte hitta det coola winampskinet som kent-astrid har...
------------------
Not yet... but soon.
oelbal Medlem sedan jan. 2001 4 973 inlägg Snacka skit, det ryktas om att Kent-Mustafa och Knut-Achmed planerar något...
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Ska det va hallon eller blåbär på gröten?
D Del Pero Medlem sedan feb. 2000 3 785 inlägg Det är en **** på planen....
------------------
mvh /
Get In Shape
elelr som en tekning av Jan berin var "stopa Valfriheten"(hur vill du ha pukon,kal,rumstemperad elelr varsamt värmd i armhållan?)
------------------
Emma Goldmans gravplats - liberty will not descend itself onto a people, a people must raise themselves to liberty
H Hazze Medlem sedan jan. 2000 2 453 inlägg
Det är en **** på planen....
Fröjdfäldt? :q
------------------
It aint over until the fat lady sings...
D Del Pero Medlem sedan feb. 2000 3 785 inlägg Hazze, gissa igen ;)
------------------
mvh /
Get In Shape