webForumDet fria alternativet

Därför älskar jag Lunarstorm!

Småprat

39 svar · 449 visningar · startad av casca · sida 2 av 2

Frågan, av casca

(början på en uppsats..) Jag knappar in "w w w . l u n a r s t o r m . s e" i min webläsare och väntar ett slag. Och väntar ett slag. Och dää.. nej vänta.. Nu tro.. Vad fan.. Ahh nu kom det fram. Klickar i lösenordsfältet och fyller i mitt lösenord. Laddar sidan.. laddar.. laddar.. tar en tupplur.. uppdaterar min frimärkssamling.. spelar in en episk miniserie med min legolåda.. laddar.. laddar..

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan sep. 20012 186 inlägg

Citat: "i.a, du är ju faktiskt "fjortis" (i det avseendet att du är i yngre tonåren), så det är ju inte så konstigt att du gillar Lunarstorm. Det är ju du som är målgruppen
stoffe-2k och Kim har däremot inga godtagbara ursäkter alls"

Måste säga att jag, Casca, Viking och Cybbe är 15 år ochtagit totalt avstånd från luder... eeh, lunarstorm, så vissa i den målgruppen har dom missat ordentligt :-)

------------------
>>>>Gandalf<<<<
det är jag det... också känd som Gråbävern eller Math, håll till godo gott folk!!

Medlem sedan sep. 20012 186 inlägg

Citat: "i.a, du är ju faktiskt "fjortis" (i det avseendet att du är i yngre tonåren), så det är ju inte så konstigt att du gillar Lunarstorm. Det är ju du som är målgruppen
stoffe-2k och Kim har däremot inga godtagbara ursäkter alls"

Måste säga att jag, Casca, Viking och Cybbe är 15 år ochtagit totalt avstånd från luder... eeh, lunarstorm, så vissa i den målgruppen har dom missat ordentligt :-)

------------------
>>>>Gandalf<<<<
det är jag det... också känd som Gråbävern eller Math, håll till godo gott folk!!

Medlem sedan apr. 200010 782 inlägg

Men så e jag där inte så ofta heller... :h

Idag, kl 15:13
Måndag 24:e, kl 00:15
Söndag 23:e, kl 02:41

lite redigerad... ;)

------------------
"För övrigt stal hon mitt hjärta för evigt"

Medlem sedan juni 20008 205 inlägg

Måste säga att jag, Casca, Viking och Cybbe är 15 år ochtagit totalt avstånd från luder... eeh, lunarstorm, så vissa i den målgruppen har dom missat ordentligt

Ja jistanemej, dagens ungdom är så lillgammal :e
Man ska vara fjortis när man är 13-15 (max 16)! Den som inte är fjortis när han är ung har inget hjärta! x( ;)

------------------
And remember, when you look into the pit, the pit looks back into you. /Anonymous INTERCAL hacker

Medlem sedan mars 20014 214 inlägg

Nu var jag väl sjyst jispir. Du fick tillgång till min dagbok :)

stoffe: "Bara" en gång om dagen? ;)

Medlem sedan mars 20014 214 inlägg

Om vi är tillräckligt många som tycker det så kankse dom kan införa en webforum relation.

Medlem sedan jan. 20007 697 inlägg

Måste säga att jag, Casca, Viking och Cybbe är 15 år ochtagit totalt avstånd från luder... eeh, lunarstorm, så vissa i den målgruppen har dom missat ordentligt

Tufft!

------------------
-mucho-

Medlem sedan maj 20011 343 inlägg

vad snäll du var rinaldo ;) :e

------------------
verktygslådan

Livet är som en tärning. Det bästa man kan få är sex :e

Kim, du vet... de lider av bristande sjukdomsinsikt...

------------------
And remember, when you look into the pit, the pit looks back into you. /Anonymous INTERCAL hacker

Medlem sedan feb. 20005 891 inlägg

De? ;) Jag har aldrig hävdat att jag tar total avhållsamhet från LunarStorm, däremot tar jag mig friheten att driva med skräpet.. §e

------------------
Hjulet fortsätter snurra men hamstern har dött. Varför?

Medlem sedan maj 20002 993 inlägg

Tycker inte om lunarstorm på grund av skälet att jag inte kan komma på en ända anledning att jag inte skulle tycka så.

Jag är 14 och har aldrig varit fjortis och kommer förmodlingen aldrig heller bli! Jag har trots det ändå ett hjärta.... varför skulle jag inte!?

------------------
"Det blir bara stjärnor när jag skall skriva in lösenordet."
- Återkommande fråga på Spray support

... bristande sjukdomsinsikt §e

------------------

Medlem sedan aug. 20004 638 inlägg

Tänkte logga in och se om det gick snabbare nu på bredband än på modem, men jag har visst glömt både användarnamn och lösenord. Det går ju inte ens att söka på registrerade medlemmar om man inte är inloggad, så det fick väl vara då.. :)

------------------
Axel Veibäck - AxelWeb - axel@axelweb.nu
Fight the monopoly!
www.mozilla.org - www.apple.com

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

Jag tycker inte heller att Lunarstorm är världens snabbaste eller mest flexibla webbsida som finns, och visst den där pluttenuttorangea färgen är ganska irriterande i längden, men i övrigt tycker jag faktiskt att det är en helt ok sida.

Jag har lunarstorm (Override, för de som är intresserade) och jag kan nog anse mig som en aktiv användare. Ok, jag är inte den som sitter inloggad tre hundra gånger varje dag och uppdaterar vart femte sekund i panikångest över att jag inte får nåra inlägg eller "mejl" för att sedan ändå svara med trettio utropstecken efter varje rad, *LOL* mellan var femte och minst tre stavfel i varje inlägg.

Det handlar bara om en sak, och det är målgrupp. Målgruppen är, som sagt ovan, faktiskt för de yngre tonåren, men det är ju egentligen det perfekta stället att träffa folk som man kanske inte pratar med så mycket i vanliga fall. Om vi ser det ur en annan synpunkt så är det faktiskt anmärkningsbart att det har blivit en av Sveriges mest besökta webbplatser någonsin och då borde det ju finnas en anledning, eller hur? Må det sen vara att det kanske är lite "fjårtis", men va fasen.. man marknadsför inte ett Nintendo64 i en börstidning, då får man det inte sålt. (Seg parallell, javet.. :e)

Disclaimer
Jag gillar fortfarande inte *LOL*, !!!!! och alla andra smått infernaliska slanguttryck som används där och jag är ingen förespråkare för fjårtisar heller.

Disclaimer 2
Fjårtisar: Nej jag hatar er inte, så jag vill helst inte bli spammad med mail, icq, lunar eller något annat media. :e :)

------------------
Om hus byggdes såsom vissa programmerare skriver program, skulle första bästa hackspett ruinera vår civilsation.

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

Oj, vad jag kommer få stock för det här inlägget, känner jag nu. :r

------------------
Om hus byggdes såsom vissa programmerare skriver program, skulle första bästa hackspett ruinera vår civilsation.

Medlem sedan juni 20012 236 inlägg

//

[Redigerat av annesophie den 27 sep 2001]

Medlem sedan jan. 20001 372 inlägg

lunarstorm.se är segare än sirap.
men man är ju där inne ändå.
å har 140 i status.

e snart ikapp då :), har 127 i status.

för er som vill ha en som vän så heter jag TheDavid

------------------
// David - Probably the best guy in the world

Medlem sedan jan. 20012 204 inlägg

Undrar hur stor deras databas är?

------------------
"Vill du också ha spänning i vardagen? Börja med frisbee!"

Medlem sedan jan. 20007 697 inlägg

lunarstorm.se är segare än sirap.
men man är ju där inne ändå.
å har 140 i status

Så pass! En annan (jag ;)) har *funderar* 145! ;)

------------------
-mucho-

267 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
139 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
125 ms — ändringar (db)