Jag knappar in "w w w . l u n a r s t o r m . s e" i min webläsare och väntar ett slag. Och väntar ett slag. Och dää.. nej vänta.. Nu tro.. Vad fan.. Ahh nu kom det fram. Klickar i lösenordsfältet och fyller i mitt lösenord. Laddar sidan.. laddar.. laddar.. tar en tupplur.. uppdaterar min frimärkssamling.. spelar in en episk miniserie med min legolåda.. laddar.. laddar.. Ah nu. Klickar på "Mitt Krypin" och uppdaterar min information. Efter den vanliga proceduren med regimskifte och generationsbyte så laddas sidan fram. Tro fan att man inte har skrivit fel då. :)
Nåja, efter den lilla strapatsen tar jag mig till deras jättegosiga diskus och hittar snart såna lingvistiska underverk, fyllda med oerhört välformulerade, sakliga argument som "du ä ju typ komminist ditt jävla pack far hemm till rysssland!!!!!!!!!". Man riktigt myser i själen.
just nu knappar jag in www.lunarstorm.se "laddar laddar laddar" fyller i lösenord *laddar laddar laddar* klistrar in LeRinaldo i snabbsöken klickar på "gå till" *laddar igen laddar laddar laddar*
fan vad segt det går :(
Stänger ner lunar och testar imon igen ;)
*tycker det går ganska fort nu efter uppgraderingen...*
Skäms stoffe, vad har en vuxen karl som du på Luderstorm att göra? §e
------------------
"Hey, Steve, just because you broke into Xerox's store before I did and took the TV doesn't mean I can't go in later and steal the stereo."
-Bill Gates, Microsoft, 3/14/89 -as quoted in MacWEEK
lunarstorm.se är segare än sirap.
men man är ju där inne ändå.
å har 140 i status. ;)
------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.
En liten tanke slog mig, sitter ni på Lunarstorm på dagarna så får ni nog skylla er själva. Fjortisarna går och lägger sig vid 23-tiden så då är det bara att tuta och köra... ;)
ja har träffat skitmånga killar från min stad som jag har velat lära känna men inte vågat eftersom dom e 2 år äldre än mej, mn på lunrastorm så kan jag maila dom och bli kompis me dom!!! =)
å nu när en av dom killarna har flyttat så har han inte möjlighet att komma ut på IRC mn på lunarstorm kan man ju komma in på dom flesta datalektioner!!!
iof så har ju dom flesta andra mailadresser å! mn på lunarstorm så e ju alla mina "älsklingar" samlade!!!
<r>MVG i felstavning</r>
------------------
Arvika - Världens metropol
i.a, du är ju faktiskt "fjortis" (i det avseendet att du är i yngre tonåren), så det är ju inte så konstigt att du gillar Lunarstorm. Det är ju du som är målgruppen ;)
stoffe-2k och Kim har däremot inga godtagbara ursäkter alls :e
------------------ And remember, when you look into the pit, the pit looks back into you. /Anonymous INTERCAL hacker
ja vet många vuxna som e på lunar fast ja vet inte varför! =)
sen så finns d en del föräldrar som e medlemmar för att se vad deras barn e inne på för ställen, å det ska man absolut inte klaga på för det bevisar bara att dom bryr sej!