Nu är det bara sex timmar kvar till nästa utmaning här på wF.
Dags att finna ut vem som är klurigast igen, för nu har jag tänkt till igen :OO och en ny tävlig kommer att gå av stapeln. (med eller utan allvetande forumledare ;) )
Luxman, varför startar du alltid tävlingar vid de få tillfällen jag inte kan vara on-line :q
Sex timmar innebär 20.00 och då är jag fortfarande på väg hem från lärarhögskolan.
Kanske ska jag börja ana någon form av taktik bakom ditt val av tidpunkter ;)
LeJa
------------------
=======================
Förståndet har sina gränser
endast dumheten är gränslös Zarko Petan
Jag har föreläsning fram till 21.00, men när min timer piper kl. 19.23 kommer jag att rusa ut ur salen för att springa upp till mitt arbetsrum och sätta på datorn. ;)
Förresten sätter jag nog timern på 19.15 så jag hinner hämta en kopp kaffe också.
------------------
It is vain to do with more what can be done with less. (Ockham's Razor)
- Snabeln! Sista tävlingen, när sökfunktionen på wF höll på och knäckas, så hävdade flera forumledare att dem kunde alla inläggen utantill varför det vore fusk om dem deltog. Därav min kommentar, kanske känner ni er förmer den här gången också... ;) :e
Att jag lägger ut lite dimridåer beror självklart på att jag vill undvika fusk ;)
Om exakt tidsangivelse ges och dessutom innehålles kommer säkert flera driftiga fuskare att hacka sig in på wF-servern och, efter egen nedtankning, ändra på tävlingsfrågorna.