LeJa Medlem sedan apr. 2000 521 inlägg Frågan 20 sep. 2001 20:14 #1 Oj, skulle ge mig på att försöka flytta Goldys tråd efter hans egen begäran.
Istället lyckades jag förpassa den ut i Cyberrymden.
Förlåt mig Goldy, du kan väl starta en ny på rätt ställe.
Men eftersom jag alltid föredrar att se saker från den ljusa sidan så får jag väl konstatera att med en sån här praktvurpa i starten så kan ju saker och ting bara blir bättre :p
LeJa
------------------
=======================
Förståndet har sina gränser
endast dumheten är gränslös
Zarko Petan
=======================
I icaaq Medlem sedan okt. 2000 5 273 inlägg den som lever får se, om det blir bättre ;) :p
------------------
attans
G goldy Medlem sedan apr. 2001 3 689 inlägg LeJa
Passa dig ;)
------------------
========goldy =========
<A HREF="http://www.go.to/theshakedowns " TARGET=_blank>HEAVY METAL IN THE NIGHT </A>
LeJa Medlem sedan apr. 2000 521 inlägg goldy.... gör så gott jag kan, men erkänn att det var en entré med lite känsla :)
LeJa
------------------
=======================
Zarko Petan
=======================
A Axel Medlem sedan aug. 2000 4 638 inlägg När man blir moderator inom ett nytt område måste det ju uppmärksammas.. ;) Jag undrar lite hur hypatia ska kunna bräcka dig nu.. :e
------------------
Axel Veibäck - AxelWeb - axel@axelweb.nu
Fight the monopoly!
www.mozilla.org - www.apple.com
G goldy Medlem sedan apr. 2001 3 689 inlägg Tror inte LeJa gillar mig :(
------------------
========goldy =========
<A HREF="http://www.go.to/theshakedowns " TARGET=_blank>HEAVY METAL IN THE NIGHT </A>
LeJa Medlem sedan apr. 2000 521 inlägg goldy........
varför skulle jag inte gilla dig????
Jag är tjejen som ofta gör bort sig och om det vore så att alla som drabbades av min klantighet skulle hamna i kategorin folk som jag inte gillar skulle jag vara en mycket ensam kvinna ;)
LeJa
------------------
=======================
Zarko Petan
=======================
G goldy Medlem sedan apr. 2001 3 689 inlägg LeJa
Skojar bara med dig... ;) :e
------------------
========goldy =========
[Redigerat av goldy den 20 sep 2001]
I icaaq Medlem sedan okt. 2000 5 273 inlägg LeJa: Så igentligen så tycker du illa om goldy LR :q
------------------
attans
G goldy Medlem sedan apr. 2001 3 689 inlägg icaag...thx! *LOL*
------------------
========goldy =========
Simpa Medlem sedan aug. 2000 2 992 inlägg Skywalker gjorde bort sej hela tiden :e så det e ingen fara ;)
Pace Medlem sedan juni 2001 9 024 inlägg Det här inlägget är inte lika kul längre.
[Redigerat av Pace den 20 sep 2001]
hypatia Medlem sedan feb. 2001 6 388 inlägg Det här kommer jag aldrig kunna bräcka... ;)
------------------
It is vain to do with more what can be done with less. (Ockham's Razor)
LeJa Medlem sedan apr. 2000 521 inlägg till pace: det var aldrig menat som en rolig tråd :)
till hypathia: ja så var fördelningen av våra arbetsuppgifter klar; jag gör bort mig och du ställer till rätta, blir det Ok för din del :)
LeJa
I icaaq Medlem sedan okt. 2000 5 273 inlägg säg inte för mycket nu hypatia ;)
------------------
attans
Pace Medlem sedan juni 2001 9 024 inlägg Jag vet LeJa, men mitt inlägg var så fruktansvärt dåligt så jag var helt enkelt tvungen att ta bort det... ;) Jag borde få minuspoäng.
------------------
"Tål det inte att skämtas om, är det inte värt att ta på allvar."
Simpa Medlem sedan aug. 2000 2 992 inlägg Pace nu blir jag nyfiken? :OO :)
[Redigerat av Simpa den 20 sep 2001]
hypatia Medlem sedan feb. 2001 6 388 inlägg LeJa,
Det ska vi nog kunna ordna! Ge mig ditt lösenord bara så använder jag det när jag vill göra bort mig ;)
------------------
It is vain to do with more what can be done with less. (Ockham's Razor)
Pace Medlem sedan juni 2001 9 024 inlägg Det blev du inte alls det Simpa... :e
------------------
"Tål det inte att skämtas om, är det inte värt att ta på allvar."