helt ärligt.. kanalen är bra på dagarna men på vissa kvällar så e operatörerna väl å gör nåt annat å då släpper vissa idioter igång med floodandet. antingen ser ni till att ha en bot som hindrar flooding eller så ser ni till å ha operatörer så det räcker. eller vad som helst.
------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.
Jag har ju försökt ha min bot där, men då klagar ju bara folk på att den är för hård i kickar för mycket... :OO §e
------------------
...Ganska kul(?) att kolla på olika forum där killar i 16-17 års åldern (kvalificerad gissning) sitter och gnäller på att det är någonting fel på deras Windows 2000 Advanced Server... Reeferhttp://program.webforum.nu/wf/Forum11/HTML/000838.html
Jag har sparat mängder med tvivelaktiga citat från #webforum, det ena värre än det andra.
Vem vet, DU kanske har sagt något olämpligt? :e
------------------
Jag saknar respekt för stockholmare. Ingen skall säga åt mig vad jag skall göra bara för att personen i fråga är borgare. Död åt överklassen. Ikväll stormar jag slottet, avsätt konungen och hans följeslagare.
Det är jag som är founder i #webforum... Är medveten om att det finns vissa galna opar ;) Vad skall jag göra? Rensa bort alla nuvarande opar (det finns, öh, lite för många) och sedan ha kvar de "ansvarsfulla" oparna? Jag vet inte... ;)
------------------ "If God had wanted you to wear earrings, he'd have made you a girl." - Alabama Governor Don Siegelman :e
Det är jag som är founder i #webforum... Är medveten om att det finns vissa galna opar Vad skall jag göra? Rensa bort alla nuvarande opar (det finns, öh, lite för många) och sedan ha kvar de "ansvarsfulla" oparna? Jag vet inte...
Det bästa du sagt på länge Muzzy!, rensa bort allihop, och ge sen op till de som verkligen förtjänar det...
DVS de som inte kickar för nöjes skull osv... *sneglar åt alla håll*
------------------
Jag saknar respekt för stockholmare. Ingen skall säga åt mig vad jag skall göra bara för att personen i fråga är borgare. Död åt överklassen. Ikväll stormar jag slottet, avsätt konungen och hans följeslagare.
Muzzafarath, för allas bästa så bör du radera alla op's. Det skulle göra #wf mer harmoniskt.
Låt sen de som uppvisar gott uppförande få ett litet @ framför namnet...
------------------