webForumDet fria alternativet

Hajen

Film & TV

33 svar · 585 visningar · startad av skyman · sida 2 av 2

Frågan, av skyman

Jag såg Hajen 1 igår och kom och tänka på när de sitter i båten och jämför deras kroppsskador. Jag är långt ifrån deras haj och murän-bett... :) Jag har inte brutit nått men min svåraste skada måste nog vara ett knäckt lillfinger som jag själv satte mig på. Det stod rakt upp. :l And you my friends? \------------------ \-nipp-

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan okt. 20005 273 inlägg

hmm....jag bet mig en gång i läppen ...aj det gjorde ont ;)

------------------
attans

Medlem sedan juli 20012 450 inlägg

Det heter väl haj-school? :q

------------------
-nipp-

Medlem sedan mars 20012 635 inlägg

Jag har råkat ut för 2 lite mer allvarliga skador ;) när jag var liten så ramlade jag i båten och fick en spricka :x i lillfingret och då blev jag besviken för att dom inte vill röntga min hjärna ;)

Nu för inte så länge sedan så lira jag innebandy med mitt hockeylag och då jag trampa på bollen och då sprack foten...
kanske inte sprack då men det blev en spricka...
hoppade på kryckor 6 vecks

------------------
min signatur är 10-12 rader ;)

Medlem sedan mars 20012 635 inlägg

jusst det ja.....
jag har brutit nyckelbenet oxå.....

men inte på mej själv ;)

------------------
min signatur är 10-12 rader ;)

Medlem sedan juli 200194 inlägg

Fick en spricka på båtbenet i vänster handled för sisådär 10 år sedan. (Anarkibasket på gymnastiken i skolan) 13 veckor i gips ända upp till axeln. Har fortfarande ont om jag anstränger handleden för mycket. Vänsterarmen är väldigt mycket svagare än högerarmen också. För övrigt så har jag ett gäng stygn efter operation av blindtarm. Sedan har jag andra stygn lite var stans på kroppen efter andra klantigheter jag lyckats med.

------------------
/flabber

Medlem sedan dec. 20011 685 inlägg

Do you shark? Hajar du... kanske inte skoj alls..

1. bröt lillfingret 50 stygn och 1,5 år med massa meck med den,

2. påkörd av en bil, uppskrapat smalben och en massa ont, på själva julafton. Men jag fick en ny cykel i skadestånd, som senare...

3. ...kejdan hoppade av så att jag fick en spricka i svanskotan när jag landade på ramen.

4. en träplanka i huvudet, 3 stygn och en godisklubba av sjuksystern.

5. brutet nyckelben, som tur var inte på mig själv utan på min kompis när vi åkte pulka ner för en kulle.

...Ring mig i morgon så kan jag berätta vilken olycka jag har råkat ut för då.

------------------
Not yet... but soon.

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

3. ...kejdan hoppade av så att jag fick en spricka i svanskotan när jag landade på ramen.
Ojojoj, du ska vara väldigt glad över att det var svanskotan du fick en spricka i och inte något annat... :e

(saknar en smiley som utstrålar oerhörd smärta... ;))

------------------
:stefan: - formerly known as Q

Medlem sedan juni 20008 205 inlägg

Jag lyckades få armen ur led på en snubbe i lumpen när vi lirade innebandy. Inte så kul.

------------------
Be afraid. Be very, very afraid.

Medlem sedan okt. 20005 273 inlägg

Jag komm på att jag ...

Spelade innebandy och fick en boll i ögat så att jag fick åka till ögon klinken och ligga där i 3 dagar....

men nu ser jag bra.... :)

------------------
attans

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

Lumpen... Nu gick det upp ett ljus till!

Jag har ju en whiplashskada sen lumpen, hur fan kunde jag glömma den? Iofs inte direkt idrottsrelaterad eftersom jag satt i en buss som backade in i en bil bakom (och alla som gjort lumpen vet att TPC-killarna kör som dårar - även bakåt ;))...

------------------
:stefan: - formerly known as Q

Medlem sedan jan. 20016 874 inlägg

vad fan, var det inte snack om värsta skadan? inte hur många stickor man fått i fingret?

/frankof

------------------
"Herre", sa hon.

Medlem sedan dec. 19998 577 inlägg

Jag fick lite ont i huvudet en gång när jag fick en golfklubba med fullt swing precis brevid ena ögat... ja, inte var det skönt iaf... ;)

------------------
Jag utvecklar invecklade veck, totalt väck

Medlem sedan juli 20012 450 inlägg

Fyller på...
Jag var målvakt "på gatan" hemma när jag var liten. Min kompis och en 5 år äldre kille och jag spelade bandy. Vi körde med tennisboll och vad målis utan visir. Han smackade på jag fick den rätt i ögat. Sprang hem till mamma och hon tuppade nästan av när hos såg hur ögat fylldes med blod. Fick åka till sjukan och droppa i massa i ögonen och gå med lapp över ögat i nån vecka...
Jag har skräp i ögat sedan dess, allstå inne i ögat och de kan störa ganska så mycket ibland... :l

------------------
-nipp-

Medlem sedan dec. 20011 685 inlägg

Hade en jäkla tur där! tur att man har 2 airbags som hänger precis under som räddade ;)

idag har jag inte skadas så mycket.. däremot rev jag mig med en söndrig penna över armen så nu har jag två fina rivsår över min högra arm... ;)

------------------
Not yet... but soon.

285 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
147 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
135 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
147 ms — ändringar (db)