Test visar att 99,99% av Sveriges gymnasieelever inte kan läsa...
9 svar · 239 visningar · startad av Pace
Det där måste vara ett stavfel. Default är inte alls "en öl", det är "n öl". Jag har aldrig riktigt lyckats hitta formeln för n, men den brukar landa på 5->10 en lugn kväll.
------------------
Den fruktade Motorgåsen - på korståg för att utrota popup-fönster, Flash-banners, nykterister utan humor som befinner sig på samma fest som mig, felaktiga ordspråk, öl som inte smakar gott och andra styggelser!
Vad är det för land vi bor i egentligen!?
------------------
"If God had wanted you to wear earrings, he'd have made you a girl." - Alabama Governor Don Siegelman :e
Lärarna måste börja med enkla fraser som $RF=~tr/A-Z/a-z/; och sedan utgå därifrån
:e
------------------
"It's not where ya from it's where ya at"
Det kanske inte vore så tokigt att lära ut Perl, som ett sätt att väcka intresse för semantik och grammatik. Perl är ju framtaget av lingvister.
------------------
/emission
If you see someone without a smiley, give them your colon.
För oss som faktiskt har försökt underhålla ett Perlscript: s/lingvister/några kompletta idioter/ .
------------------
Den fruktade Motorgåsen - på korståg för att utrota popup-fönster, Flash-banners, nykterister utan humor som befinner sig på samma fest som mig, felaktiga ordspråk, öl som inte smakar gott och andra styggelser!