nja man kanske ska göra en gunnar å skaffa skägg.. Fast jag raknar mig varannan dag och egentligen spelar det ingen roll, jag har inte mörkskäggväxt så mycket utan ljus, det tycker jag är fult så jag måste lixom raka mig..Det växer ju ut typ 3 sekunder efter att man är klar..
Föresten
Hyvel eller apparat
Hyvel Rules
------------------
Real mad hiphop flavaz kickin' it right from tha street without no FEAR, Yo !
Jag har aldrig använt en rakapparat som rakar en riktigt len som det blir med hyvel och raklödder. Finns det någon sådant eller är det bara bluff i reklamen, de kostar ju typ 3000 kr för en fin rakapparat, men hur bra är en sådan ?
Någon som har erfarenhet ?
------------------
Real mad hiphop flavaz kickin' it right from tha street without no FEAR, Yo !
Hyvel & rakapparat. Jag har typ skägg och mustach som en ring.....ni vet :e. Så man måste jue trimma det i mellan åt. Sen använder man en Mach 3 till typ halsen :)
------------------ [BigCats] - En sida om världens vackraste djur!
"Livet är som ett avloppsrör, långt och fullt av skit"
Jag kör med en såndär självrengörande Braun. Ruskigt bra apparat, synd bara att skiten växer ut direkt och går att använda som sandpapper. Nej, tacka vet jag ingenjörsrakning.
------------------
Den fruktade Motorgåsen - på korståg för att utrota popup-fönster, Flash-banners, nykterister utan humor som befinner sig på samma fest som mig, felaktiga ordspråk, öl som inte smakar gott och andra styggelser!
------------------ Axel Veibäck - AxelWeb - axel@axelweb.nu Well of course I'd like to sit around and chat.
Well of course I'd like to stay and chew the fat.