om nån nu skulle göra detta för att provocera mig (efter hela den den irc-incidenten som vi kan kalla den) så tycker jag bara det är coolt när tjejer e bi lr homo. det är killar jag inte klara av. av nån anledning tänker jag på "packa bajs" direkt.
------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.
jaja.. jag är världens äckel ;) (jag skulle vilja kalla det för världens kille ;))..
Nej men, jag understrycker väl lite fördomar också eftersom det är så jäkla kul =)
Asså, om man ska dra det lite hårt: Jag ogillar inte bögar, bara dom inte försöker nåt med mig ;)
------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.
<font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Kod:<font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" color="#AA542B">
om nån nu skulle göra detta för att provocera mig (efter hela den den irc-incidenten som vi kan kalla den) så tycker jag bara det är coolt när tjejer e bi lr homo. det är killar jag inte klara av. av nån anledning tänker jag på "packa bajs" direkt.
Det är sån jvla dubbelmoral och hyckleri. Blir riktigt ledsen jymdis. Ofta är de som har homofobiska tankar själv lite homo ;)
Så du är inte inne på analsex med tjejjer heller då eller ? Du tycker det är lika äckligt som om 2 killar gör det
<font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Kod:<font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" color="#AA542B">
Jag ogillar inte bögar, bara dom inte försöker nåt med mig
Du ogillar bögar innert inne då. Eller så är du osäker på din egen sexualitet och därför skjuter ifrån dig de tankarna genom att sky det som pesten, förträngning är effektift. Det är iaf vad en psykologkompis säger, han är psykolog alltså. Du ska väll bara bli glad om en kille stöter på dig, DET ÄR JU VIDA KÄNT ATT BÖGAR HAR BÄTTRE STIL,SMAK och lyssnar på SCHLAGER!
------------------
Real mad hiphop flavaz kickin' it right from tha street without no FEAR, Yo !
1.
Nej erka, kan inte säga att jag är nån stor fan av analsex. Oavsett kön.
2.
Tycker inte det är vida känt att dom har bättre smak, bara en sån sak som att lyssna på schlager bevisar ju detta.
3.
Om du läste loggen är jag 120% säker på min sexualitet.
------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
------------------
"Hey, Steve, just because you broke into Xerox's store before I did and took the TV doesn't mean I can't go in later and steal the stereo."
-Bill Gates, Microsoft, 3/14/89 -as quoted in MacWEEK