Ska på möte nu resten av eftermidagen :( så ni får lov att fixa en för mig.... :)
------------------
...Ganska kul(?) att kolla på olika forum där killar i 16-17 års åldern (kvalificerad gissning) sitter och gnäller på att det är någonting fel på deras Windows 2000 Advanced Server...
Reefer http://program.webforum.nu/wf/Forum11/HTML/000838.html
GGrymtMedlem sedan dec. 20011 685 inlägg Jag har druckit för mycket kaffe idag? Birp du har möjligen inte vin&sprit tillstånd? eller du kanske kan bjuda på en lerre (läsk) ;)
------------------
Not yet... but soon.
Någon som vill ha en konjak till kaffet?
Nej....skruvar på korken igen, det är för tidigt.. :)
------------------
http://www.liquid.se/pong.html
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inlägg*ställer ner en tårta och återgår till arbetet igen* ;)
------------------
Varför är det så ont om Q*? - Hans Alfresson 1980*
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggMed tanke på vad den här tråden heter så borde den väl ligga i sportforumet. §e
AAxelMedlem sedan aug. 20004 638 inlägg *kommer in genomblöt från regnet, tar en bakelse och lite varm choklad..* ahhh.. ;)
Bra initiativ! 
------------------
Axel Veibäck - AxelWeb - axel@axelweb.nu
Well of course I'd like to sit around and chat.
Well of course I'd like to stay and chew the fat.
hypatiaMedlem sedan feb. 20016 388 inläggBra att det fanns kaffe kvar. Jag tar en kopp till innan jag ska springa till tåget.
God tårta, Rikard! Har du bakat den själv?
------------------
It is vain to do with more what can be done with less. (Ockham's Razor)
AAnnelieMedlem sedan mars 20002 542 inlägg Röda lacket : Öppna korken :) Efter 11.00 får man ju dricka , vill gärna ha en Baileys till kaffet ;)
------------------
/Annelie
""Det är bättre att köra huvudet i väggen än att inte använda det alls"
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg*tar fram en Facile ur det privata skåpet*
Ahh... Punschernas Rolls-Royce! :) :stud
------------------
:stefan: - formerly known as Q
AAnnelieMedlem sedan mars 20002 542 inlägg :Stefan: Mmm den är god den :) Får man smaka en mun :)
------------------
/Annelie
""Det är bättre att köra huvudet i väggen än att inte använda det alls"
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inläggNope, hypathia, idag hans det inte med. Det får bli till nästa fredag. ;)
*Stjäl en kopp kaffe i Skywalkers frånvaro... (med mjölk)* :e
------------------
*Befinner mig i köket & förbereder wF-supén som jag ämnar att bjuda på i kväll!*
Ämne: Skywalkers forum?
= Sport :q
------------------
Sprit löser inga problem, men det gör inte mjölk heller...
LLuxmanMedlem sedan aug. 20003 742 inlägg *Tittar in i köket för att se hur det går för Skybirp*
Måste ju försäkra mig om att det är värt att offra en trevlig afton hos familjen för wF-supén.
*kollar i grytorna och ugnen*
Killen måste ha fått lite tips av alla postade matlänkar, inte en Pizza så långt ögat kan se ;)
*smiter innan Birpkocken ser att någon snokar i köket*
------------------
//Alian Luxman=the BabelFish
"Love thine enemies...it really pisses them off."
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg*passar på att snoka lite bland Sportwalkers grytor då jag ser att han sitter och tittar på bandade hockeymatcher på video*
Hmm... ser ut att bli en typisk sportkvällmeny precis som man anade när det gäller ett sportfreak som Bire. §e :e
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inläggJag tycker att SirPeter bör se över sina glasögon.
Du tittar ju för tusan på DelPero...
Det är inte lite fel på synen om du inte kan skilja dem två åt... §e
------------------
SSannahMedlem sedan dec. 20002 147 inlägg dams(t)uga?
------------------
Last week I bought a personality
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggRikard>> Va??? Ligger DelPero i Sportwalkers gryta??? ;)
[Redigerat av SirPeter den 07 sep 2001]
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inläggBirp, var är maten!? *hungrig* :e
------------------
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggrikard, nej! sitt!
------------------
mördar-anders, det är jag.