*LOL* F'n det är ju hemskt hur dåligt det är igentligen, men _alla_ "bredbands" bolag har samma problem...
som tur är har iaf mitt bolag satt stop för nya kunder nu :)
------------------
...Ganska kul(?) att kolla på olika forum där killar i 16-17 års åldern (kvalificerad gissning) sitter och gnäller på att det är någonting fel på deras Windows 2000 Advanced Server... Reeferhttp://program.webforum.nu/wf/Forum11/HTML/000838.html
he he he, jag har lite bättre erfarenhet av adsl men det är inte alls 0,5Mbit.
Sen är det märkligt,första 3 månaderna hamnade jag på ping runt 70 på mina favoit cs servrar, alla låg runt samma ping. Senaste månaden har jag haft 400 i ping och det är fan inte kul, det är inte servrarna som är slöa utan det är något med adsl uppenbarligen
------------------
Real mad hiphop flavaz kickin' it right from tha street without no FEAR, Yo !
Hej här är din nya S80, fakturan på 380.000:- kommer nästa vecka.
Kunden: ÅÅ min nya bil...tackar tackar.
En vecka senare....
Kunden: Men vad i hvete!!!!!! Detta är ju en 142:a från -71 med hela underredet fullt av rost!!!! Nä nu djallar
Volvo: Vi har just nu problem med alla bilar i hela landet.
Kunden: Min bil har inte 230Hkr, den har 70hkr, den går inte i 240, den toppar bara 110 i nedförsbacke och solen i ryggen!!!! Och jag kan sådana här saker för jag är bilmeck!!!!
Volvo: Det borde du veta som är i branchen att man inte kan garantera 240km/t hela tiden......å man får bara köra i 110 som fortast! Vissa platser bara 30, Och hade du läst det finstilta så hade du sett att din bil inte skall gå att starta på 10 sammanhängande dagar innan vi ens bryr oss...
erka: är det felia du har? :) en kompis har bonet adsl och han har inga problem med ping.
------------------
Naturligtvis var det många som upptäckte Amerika innan Columbus. Men de lyckades alltid tysta ner det hela. - Oscar Wilde www.spelbasen.net
Alla som jobbar med nån form av support måste ju verkligen hata de här jag-vet-alltid-bäst-och-alla-andra-är-idioter-människorna som den här killen var ett tydligt exempel på.
Han låter ungefär som vilken rättshaverist som helst i mina öron.
------------------
/Morph
Tech Support: "I need you to boot the computer."
Customer: (THUMP! Pause.) "No, that didn't help."
269 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e