webForumDet fria alternativet

McDonald's

Småprat

26 svar · 383 visningar · startad av Brimba · sida 2 av 2

Frågan, av Brimba

Antalet invånare per McDonald's-restaurang. Stockholm - 32300 Malmö - 28800 Göteborg - 24600 Som ni ser ligger Göteborg i topp! :) \------------------ Mvh Patrik aka Brimba \<A HREF="http://www.brimba.nu/default.asp?oPID=poll&PollID=19" TARGET=\blank\>Skulle du äta på restaurang, om det var rökförbud? \</A\>[Varför blir mina isbitar inte lik

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan feb. 20005 891 inlägg

Verkar som om du bryr dig alltför mycket om vad jag säger.. ;) :D

"Jesus var ingen KDS'are. Han var en hippie, en go kille."

:e

Medlem sedan juni 2000630 inlägg

Japp, Jesus var en go kille :) Men en hippie var han nog inte ;)

------------------

Förr gjorde socialdemokraterna upp med militären om vänstern. Nu gör de istället upp med vänstern om militären

Bo Lundgren 2001

Medlem sedan apr. 20007 588 inlägg

Brimba:

Big King XXL med bacon är en lagom bit mat.

Now you're talking! Big King XXL Meal är mat för män. McDonalds burgare är som små äckliga degbullar i jämförelse. :)

------------------
"To iterate is human, to recurse, divine" - L. Peter Deutch

Medlem sedan sep. 20004 079 inlägg

Burger King ja, finns inte i Vasa så fan vet vad jag ska göra då...

------------------
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
So far, the Universe is winning.
http://forums.planetdivine-shadow.com

Medlem sedan mars 20002 542 inlägg

På en mc Donaldsreklam skylt i Haninge (söderut) står det : Sista Mc Donalds innan Gotland !! :)

Vi kämpar i vår kommun , men de är både + o - med denna rest.

Kommun pamparna säger att haninge räknat med oss (28.000) till haninges 3 mc Donalds !! En i Centrum, en drive in o en express vid Ica maxi , skall de behöva 3 st ?

------------------
/Annelie
""Det är bättre att köra huvudet i väggen än att inte använda det alls"

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

smurja:
Stefan, tänk på att vissa människor här inne (jag) tillhör det packet. Förresten tycker jag väll inte JP är vidare färgat av frikyrkorna.
Jo, jag vet och jag tänkte mig för innan jag postade det, men jag hoppas det framgår att det är ironiskt? :)

JP inte färgat av frikyrkorna? Jodu, färgat som tusan! Ta bara insändarsidan - en ständig källa till underhållning, speciellt för nåt halvår sen när det hettade till... ;)
Men för 20-30 år sen blev det ett ramaskri när en viss sorts annonser infördes i JP - som ändå väntat *många* år med det. Det talades om ungdomens fördärv, hur kunde detta ske i en kristen tidning och i Jönköping och blablabla.
Vad som utlöste denna reaktion?
JP tog in bioannonser. :l

Historia är kul! :e

------------------
:stefan: - formerly known as Q

Medlem sedan jan. 20001 932 inlägg

Annelie: Det kan aldrig finnas för många McDonald's-restauranger!!! :e

250 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
125 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
122 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
125 ms — ändringar (db)