Som sagt/skrivet... Kul/intressant!
OBS 1! Känsliga personer och homofober varnas. ;)
OBS 2! Ja, jag har frågat alla inblandade och de har gett godkännande till publicering. :)
Detta inlägg är redigerat av mig (Skywalker) och anledningen till det är att det bryter mot FLERA av wF´s Regler!.
mott: kunde du inte läst in det där til en ljudfil och länkat till? :) jobbigt att läsa så mycket, oaf just nu :e
------------------
Naturligtvis var det många som upptäckte Amerika innan Columbus. Men de lyckades alltid tysta ner det hela. - Oscar Wilde www.spelbasen.net
Jaja.
Var besviken på mig.
Men liksom, när killar stöter på en på krogen så får man den inställningen.
------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.
Förstår btw inte vilka regler det bröt emot. Alla tre i diskussionen har godkänt att den ska få läggas upp.
------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.
Allvarligt talat så gjorde jag inte alls det här för att testa gränser. Jag gjorde det för att jag tyckte loggen var rolig och kanske minimalt intressant med.
Om det var ett bra beslut eller inte överlåter jag åt andra, men jag accepterar redigeringen och erkänner villigt att jag helt klart inte följde reglerna. Det här var dock en impulsgrej så jag hann inte tänka på att läsa igenom reglerna noga och överväga osv.