wF old boys & girls, vad skrev ni om?
Vad ska jag skriva om?
Snart måste jag bestämma mig men jag har ingen aning om vad jag ska skriva om än... aidé moi s'il te plaît.
------------------
mvh /
Get In Shape
43 svar · 447 visningar · startad av Del Pero
wF old boys & girls, vad skrev ni om?
Vad ska jag skriva om?
Snart måste jag bestämma mig men jag har ingen aning om vad jag ska skriva om än... aidé moi s'il te plaît.
------------------
mvh /
Get In Shape
mitt specialarbete hette kort och gott Datormaskinen och fick ett mycket fint omdöme.
om tryggve är kvar i blackeberg, så välj inte att ha honom som handledare... ;)
aidé moi s'il te plaît.
en gång i tiden försökte hon nog lära mig det där också. ;)
------------------
mördar-anders, det är jag.
Mitt specialarbete handlade helt enkelt om PHP. Betyget får jag väl lov att vara riktigt nöjd med... :)
------------------
-mucho-
Mitt specialarbete handlade helt enkelt om PHP. Betyget får jag väl lov att vara riktigt nöjd med...
Aaaaarrrrggggggg :)
nicclas! i cafét! vad nu? välkommen!
Tack. Jobbigare än vanligt på jobbet just nu, då sitter man hellre och läser trams i cafét, surru ;)
Specialarbetet var det ja. Jag började bygga en väckarklocka av 4 sjusegmentsdisplayer och lite krafs :) Den blev aldrig klar :(
[Redigerat av nicclas den 01 sep 2001]
Skriv om wF :)
Kan ju vara svårt... men kan ju skriva om forum på internet i allmänhet och ta med wF som exempel...
------------------
mvh /
Get In Shape
Jag skrev en fläskig analys av Liftarens Guide till Galaxen. Folk läste den för nöjes skull och handledaren älskade den.
------------------
The mud can make you prisoner, the plains can make you dry,
the snow can burn your eye but only people make you cry...
Jag ska skriva om något område inom IT, men vette fan vad....
Har iaf fått bästa handledaren, Tony Himmerman....
Jag skrev en texteditor i Pascal... Jäkligt ball, slog EDIT med hästlängder med bl.a funktioner som kryptering av texten och annat smått och gott.
Nu låter ju detta otroligt nördigt men jag stod i valet och kvalet mellan att göra detta eller skriva ett specialarbete om fukt i trähus, betong eller kanske byggnadsteknik på 40-talet och då var det inte så svårt att bestämma sig :e.
------------------
"To iterate is human, to recurse, divine" - L. Peter Deutch
Jag tror mitt specialarbete ska handla om e-handel och om varför det går som det går med Framfab, Icon osv..
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/
Fick MVG för mitt specialarbete om "Kärnkraftaveckling en politisk diskution" har jag för mig det kallades... :e
*humz, någon som vill köpa det dyrt :q*
------------------
...Ganska kul(?) att kolla på olika forum där killar i 16-17 års åldern (kvalificerad gissning) sitter och gnäller på att det är någonting fel på deras Windows 2000 Advanced Server...
Reefer http://program.webforum.nu/wf/Forum11/HTML/000838.html
Jag skrev och gjorde en utredning om SET, secured electronic transactions. Fick toppbetyg, men det är igentligen skit samma. bara 20 timmar i betyg. Det är bara att ta något du är intresserad av så får man bra betyg...typ..
------------------
Real mad hiphop flavaz kickin' it right from tha street without no FEAR, Yo !