Först vill jag tacka till alla som ofrivilligt röstade fram mig till månadens medlem i Augusti.
Jag förstår självklart varför jag blev vald.
Under Augusti har jag varit mindre aktiv på wF än någon annan månad, sedan starten December -99.
Piken är solklar, men jag ger inte upp så lätt.
Mitt bortfall från wF kan endast förklaras på ett sätt...
Jag har flyttat och jag pluggar nu istället för att jobba.
Flytten medförde att jag var utan "Internet" mellan den 24:e och den 31:a Augusti.
Det har varit en svår tid, men nu har jag BBB (BredBandsBolaget) (skryta, skryta, skryta).
och för er som inte vet ger det tillgång till 10Mbit både downstream och upstream :) (mer skryta, skryta)
Hur som helst... Jag skall inte låta er njuta längre, utan nu är jag tillbaka och kommer att förstöra er tillvaro mer än någonsin!
Jag följer M@rtins exempel. Jag tar också tillbaka min röst. Ett sådan skrytsamt ego bör inte på något sätt vara värd ens den åtråvärda vandringspokalen... äsch... svammel...
Om jag fortfarande har den i mina ägor, betyder det att det är jag som är den nya vinnaren, eller betyder det att jag inte har skickat iväg den till den rätta vinnaren ännu, p.g.a att vandringspokalen snällt och ledigt talade om för mig att han ville se den nya lägenheten.
Jag tror du sa att vinnaren skulle få anmäla sig själv för att vi skulle glömma det så att du fick behålla den ;)
BTW så vet du ju inte adressen till nån du skulle skicka den till (?) :p
Sökte webben efter vad är gud Resultat 1 - 10 av ungefär 46,400. Sökningen tog 0.21 sekunder.
Så många förklaringar om vad gud är, då är det helt klart att han finns och vad han är, men vad gör han? Får han lön för sitt arbete, eller är han en slav? Många frågor uppstår direkt...
Sökte webben efter axel. Resultat 1 - 10 av ungefär 786,000. Sökningen tog 0.10 sekunder.
------------------ Axel Veibäck - AxelWeb - axel@axelweb.nu Well of course I'd like to sit around and chat.
Well of course I'd like to stay and chew the fat.
300 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e