Frågan 30 aug. 2001 06:36 #1 Är det nån mer som fått ett sånt här mail?
Hej.
Det här är från Gud.
Det var länge sedan vi hade ett litet snack du och jag.
Du kanske behöver byta religion?
Du kanske inte ens har någon?
Så länge du mår bra är allt gott och väl.
Behöver du hjälp att bestämma dig kan du få det här:
http://www.svt.se/gud/index.html
Vi hörs.
Jag flyttade hit den här tråden från politikforumet.. Tror den passar bättre här :)
Web-Tor Medlem sedan nov. 2000 13 890 inlägg Va, har SVT börjat spamma?! :o
------------------
/Tor
www.tor.nu
[Redigerat av Web-Tor den 30 aug 2001]
Vide Medlem sedan dec. 1999 8 577 inlägg Har svenska kyrkan lärt sig att hacka sig in och ändra sidor :q
------------------
Vide rox = new Vide();
rox.learn("C#");
webeye.nu
M mrblonde Medlem sedan aug. 2001 2 349 inlägg Någon kompis till dig (eller ovän...) har skrivit in din email på sidan så har du fått en såndäringa tips om sidan.
Det är ju Peter wahlbäcks program där han åker runt och försöker ta reda på om gud finns eller ej. Inte kristet eller så, bara religions intresserad.
Såg ett avsnitt där han intrevjuade en filosof som bodde i en liten stuga på fjället; Arne Ness tror jag han hette.
Bra program, intressant.
r: för många stavfel för att accepteras av ens mig
------------------
calling me a motherfucker, saying he's gonna blow me away and blah, blah, blah, blah, blah.
National Blonde Day!
[Redigerat av mrblonde den 30 aug 2001]
S smurja Medlem sedan juni 2000 630 inlägg Jag fick ett sådant mail idag, blev väldigt arg.
------------------
I LIKE BIKES BUT JESUS IS MY LIFE
/ Smurja
om jag får ett sånt mejl ska jag visa min ilska genom att skriva ut det och hoppa, stampa och spotta på det. :e
------------------
Baacon och glass hör inte ihop. det är en självklarhet.
www.spelbasen.net
[McMiller is no more...Visslaren is now :) ]
[Redigerat av visslaren den 30 aug 2001]
C casca Medlem sedan feb. 2000 5 891 inlägg Hehe.. Är det bara jag som tycker det var lite kul? :e
------------------
Nudge, nudge, know what I mean, know what I mean?
Kim Medlem sedan jan. 2000 7 697 inlägg smurja, varför blev du så arg för? Aggression är inte alltid bra... :)
------------------
-mucho-
S smurja Medlem sedan juni 2000 630 inlägg Gud är enligt mig det största som finns, skall då någon maila mig och påstå att den personen är Gud och uppmanan mig att söka efter en annan gud i andra religioner. Tycker du det är så särskilt roligt Kim?
------------------
/ Smurja
jag tror inte det minsta på gud, men jag respekterar folk som gör det och jag håller med smurja att det är fel att göra så hår :l
------------------
www.spelbasen.net
C casca Medlem sedan feb. 2000 5 891 inlägg Enligt min mening är kokosbollar lösningen på världens problem. ReAlizze!
casca: :) :e §e
------------------
www.spelbasen.net
/me tillber kokosbollarna! :e
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/
@nders Medlem sedan juni 2000 32 967 inlägg /me tillber casca!
------------------
mördar-anders, det är jag.
C casca Medlem sedan feb. 2000 5 891 inlägg Moské, kyrka eller chokladfylld skumtomte.. Valet är svårt..
D DavidB Medlem sedan jan. 2000 1 372 inlägg
Det är ju Peter wahlbäcks program där han åker runt och försöker ta reda på om gud finns eller ej.
tycker själv att det låter som ett rätt så meningslöst program faktiskt.
själv så har jag ingen som helst tro, har liksom inte förstått meningen med det riktigt
------------------
// David - Probably the best guy in the world
S smurja Medlem sedan juni 2000 630 inlägg Vad tycker du om att man använder Guds namn Kim?
------------------
/ Smurja