Skatteåterbäringen
30 svar · 541 visningar · startad av goldy
Jo, det blev 420:- tillbaka..
Men jag råkade åka taxi för 390:- av dom så de 30:- som blev kvar köpte jag en båt, en ny bil samt en jorden runtresa för...
har inte fått besked än..
------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.
fick 3052:- tebax i början av augusti :)
------------------
verktygslådan
Livet är som en tärning. Det bästa man kan få är sex :e
[Redigerat av jispir den 27 aug 2001]
5 siffrigt :D plus mannens 4 siffriga :D så till våren bär det av med hela familjen till solen , kostar en del med 4 pers o allt
------------------
/Annelie
""Det är bättre att köra huvudet i väggen än att inte använda det alls"
har inte fått besked än, och vet inte om jag vill ha få det heller... :l
------------------
...Ganska kul(?) att kolla på olika forum där killar i 16-17 års åldern (kvalificerad gissning) sitter och gnäller på att det är någonting fel på deras Windows 2000 Advanced Server...
Reefer http://program.webforum.nu/wf/Forum11/HTML/000838.html
Nada :(
Sannolikt beroende på att jag inte fått någon lön att betala skatt på som man kan få återbäring för ;)
------------------
The mud can make you prisoner, the plains can make you dry,
the snow can burn your eye but only people make you cry...
3.852:- är jag skyldig staten. Tack tack!
------------------
/Petra
If you see someone without a smile, give them yours.
Skatteförvaltningen ska jag skära öronen av! x(
Fick först beskedet att jag skulle få över 2000:- tillbaka - den där uträkningen som följde med deklarationen.
Men när väl stålarna trillade in för ett par veckor sen vart det bara en tusenlapp! De har tydligen fipplat lite med siffrorna så jag får mindre tillbaka... *argh*
När jag hittar rätt papper bland flyttkartongerna ska jag kolla upp det där lite närmare... :l
------------------
:stefan: - formerly known as Q
Restskatt på 6 siffrigt belopp :(
------------------
Sprit löser inga problem, men det gör inte mjölk heller...
samma summa som goldy fick jag, och pengarna dök upp under semestern. trevligt. jag är inte alls ledsen att de är slut, för vi hade himlarns skojsigt.
------------------
mördar-anders, det är jag.
betala 12 kr. Ha! Kan de drömma om.
------------------
calling me a motherfucker, saying he's gonna blow me away and blah, blah, blah, blah, blah.
National Blonde Day!
3500 som gick till räkningar eftersom det var första pengarna jag fått sedan sista April. Om ni undrar så strular det med A-kassan.... :( Tur man har snälla föräldrar som dessutom har råd att låna ut pengar :) , avbetalnings metod förmodligen hårt arbete med att såga ved och klyva den samma :x
------------------
F.Sundström
Den som söker skall finna!