Det finns möjlighet att rösta på mig, nästa månad. För det var väl det du ville? ;)
[Redigerat av webmaster den 29 aug 2001]
4 svar · 216 visningar · startad av Annelie
Missförstå mig rätt ... men om jag vill rösta på ngn annan ?? HUR beter man sig ?
I rullgardinen kommer "bara" dessa namn upp
Brimba
nicclas
Swey
erka
casca
bughawk
JoakimE
jonfor
Fv02
lennon
Kim
Pace
Sannah
spango
Koplik
@nders
Luxman
mrblonde
redigerar
NU såg jag detta :
Nomineringar till månadens medlem görs mellan den 1:a och 20:e varje månad. Från och med den 21:e till den siste i varje månad pågår röstningen av månadens medlem.
Om röstning finns tillgänglig så klicka på länken Rösta nedan för att rösta på månadens medlem. Om ingen röstning finns för tillfället, så är den under uppdatering och blir strax tillgänglig.
------------------
/Annelie
""Det är bättre att köra huvudet i väggen än att inte använda det alls"
[Redigerat av Annelie den 29 aug 2001]
Det finns möjlighet att rösta på mig, nästa månad. För det var väl det du ville? ;)
[Redigerat av webmaster den 29 aug 2001]
Är det verkligen någon som använder den "tjänsten" ;) :q
------------------
...Ganska kul(?) att kolla på olika forum där killar i 16-17 års åldern (kvalificerad gissning) sitter och gnäller på att det är någonting fel på deras Windows 2000 Advanced Server...
Reefer http://program.webforum.nu/wf/Forum11/HTML/000838.html
En ganska allvarlig bugg är att jag inte automatiskt är nominerad. Eftersom folk tar det som självklart att jag är det glömmer de bort att nominera och så går det inte att rösta på mig sen. Kanske nåt som ska fixas till, eller ska wFs medlemmar bara bli lite mer uppmärksamma under nomineringsfasen? :e
------------------
Axel Veibäck - AxelWeb - axel@axelweb.nu
Well of course I'd like to sit around and chat.
Well of course I'd like to stay and chew the fat.