28 är väl inte så farligt varmt.. På en vanlig arbetsplats kan det vara minst lika mycket!
Tänk på de som jobbar utomhus på sommaren utan skugga...
[Redigerat av Skywalker den 23 aug 2001]
10 svar · 145 visningar · startad av mott
På Rönnowska Skolan har de nu spikat igen fönstren bara för att det varit INBROTT. Lönt att göra det efteråt!!
Nu är här asvarmt och kvavt så det föreslår. Alla säger att de påpekat detta sedan 1997 men inte fått någon luftkonditionering.
Nu säger de att man inte får gå förrän det är 28° varmt, vilket ju är helt äckligt varmt.
De här leder bara till att man får huvudvärk och blir irriterad och då jobbar man inte särskilt bra med sina uppgifter.
Vad gör man? Stämmer det verkligen att man måste arbeta i 27-28° värme utan (nåväl, nästan utan) luft?
------------------
Daniel Mott
Vad är godast?
Vad har du för operativsystem i din dator?
28 är väl inte så farligt varmt.. På en vanlig arbetsplats kan det vara minst lika mycket!
Tänk på de som jobbar utomhus på sommaren utan skugga...
[Redigerat av Skywalker den 23 aug 2001]
Tänk på mig som måste sitta och lyssna på mrblondes musik! ;)
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/
nu blir det Depeche mode erik!!
------------------
calling me a motherfucker, saying he's gonna blow me away and blah, blah, blah, blah, blah.
National Blonde Day!
Muhahahaha....!
------------------
calling me a motherfucker, saying he's gonna blow me away and blah, blah, blah, blah, blah.
National Blonde Day!
Hmm, jag har en god vän som är asfaltsläggare. De uppmätte en temperatur på 78°C där han jobbade...
28°C!? Rena polarkylan. :e
Jaaaja, men 28 är ändå för varmt ;)
*kinkig*
19-21 grader är lagom. *bortskämd med luftkonditionering på min arbetsplats*
------------------
Daniel Mott
Vad är godast?
Vad har du för operativsystem i din dator?
Bah! Det är skitjobbigt!
När jag jobbade hade de mellan 39-41 grader framåt kvällen (TV)... men det är bara att bita igen. Och dessutom ska man springa som en idiot i den värmen.... puh...
------------------
Peter D