Jag tycker också att hakkors är snygga, men jag tar avstånd från åsikterna som det förknippas med...
------------------
Mitt namn är Bonde. Janne Bonde.
Med rätt att skörda.
24 svar · 271 visningar · startad av nanne · sida 2 av 2
Kommer man få träffa några wFare när man paraderar över sthlms gator? \------------------ \-----BEGIN GEEK CODE BLOCK----- Version: 3.1 decoce GCM/MU/IT$\>AT d--- s: a-- C++$ UL P-- L++\>++++ E W+++\>$ N o-- K- w O- !M V? PS++ PE- Y+ PGP-@ t+ 5 X+++ R\ tv- b++ DI D++ G+ e\ h++ r++ y+\\@ \------END GEEK CODE BLOCK------
Läs frågan i sin helhet →Jag tycker också att hakkors är snygga, men jag tar avstånd från åsikterna som det förknippas med...
------------------
Mitt namn är Bonde. Janne Bonde.
Med rätt att skörda.
Angående hakkorset: Svastikan har varit en symbol för lycka och tur i hundratals år, sedan kom en liten mörk österrikare och gjorde den till symbol för sitt parti på 30-talet. Sedan femtio år tillbaka är den en av världens mest hatade och avskydda symboler... :l
Och nu över till topicen! ;)
Jag hade inte tillfälle att åka in till stan under de här dagarna, men jag skulle gärna ha gjort det!
En kusin till mig "klev ut" för ett par år sedan och överrumplade mig fullständigt. Det var vid jultid och efter det träffade jag inte honom förrän till sommaren. Under våren tänkte jag naturligtvis på detta till och från, men när jag väl träffade honom igen visade det sig att det var ju samme gamle galning som förr... ;)
Att däremot anordna en Pridefestival tycker jag är tragiskt. :(
Tänk att behöva smälla av sådana enorma arrangemang bara för att få folk att acceptera en. Det ska "folk" göra utan festivaler, karnevalståg och maskerader!
Det ska liksom inte behövas...
Naturligtvis har jag inget emot att Pridefestivalen anordnas, men jag tycker bakgrunden till att det trots allt görs är djupt tragiskt...
------------------
It's better to burn out than to fade away!
There can be only one!
Mm lika tragiskt som artister mot nazister..
------------------
Real mad hiphop flavaz kickin' it right from tha street without no FEAR, Yo !