Det låter skoj, man kanske skall bli scout :e
------------------
<A HREF="http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=lergell" TARGET=_blank>Min DVD samling</A>
6 svar · 195 visningar · startad av Axel
Jösses vad kul det var. Nu har jag hunnit med att ha kul, springa på konserter med bland andra Ayo, Feven, Papa Dee och Titiyo (inte riktigt mina favvoartister, men ändå) hoppa bungyjump från en 60-meterskran, gömma mig för NSO på natten och krypa genom elstängsel, bada i Östersjön, leta efter en diskett i Åhus, köra pensionärer i rullstol i Kristianstad, bygga en fyra meter hög katapult för vattenballonger, träffa Racerankan, Per samt massa annat löst folk av vitt skild härkomst (inte med vattenballonger, då..), helt enkelt umgås, göra scoutrejer och laga mat, leka Kina i en diskussion om Kyotoavtalet, vråla massa rop, spela gitarr och rätt så rejält mycket till. Inte en minut på Internet och nu är jag hemma och ska duscha så snart som möjligt. Pust. :D
------------------
Axel Veibäck - AxelWeb - axel@axelweb.nu
Well of course I'd like to sit around and chat.
Well of course I'd like to stay and chew the fat.
Det låter skoj, man kanske skall bli scout :e
------------------
<A HREF="http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=lergell" TARGET=_blank>Min DVD samling</A>
du glömde ju Tomas Di Leva , E-type o Kungen ;)
------------------
/Annelie
"Våga älska också dig själv!"
Dileva såg jag inte för seniorscouterna var på Beachpartyt då, E-type såg jag inte heller eftersom det regnade och han är inte värd att bli blöt för. ;) Kungen var väl lite kul också ja. ;)
Bungyn var frivillig och urkul.. :D
------------------
Axel Veibäck - AxelWeb - axel@axelweb.nu
Well of course I'd like to sit around and chat.
Well of course I'd like to stay and chew the fat.
Bungy är kul har oxå hoppat ett par ggr , högsta 80 m lägsta 25 m. Underbar känsla, hoppar över vattnet. Men dagen efter ajajaj varenda sena i hela kroppen kändes för tajt
------------------
/Annelie
"Våga älska också dig själv!"