Du minns rätt. Jag ska också på lägret och det ska bli kul! Idag står det lite i DN om det annars kan man kolla på www.2001.scout.se om man vill. Jag kanske inte ska sola lika mycket eftersom jag har tillbringat den här veckan på sommmens strand med bad, sol, bad, sol, lite mer bad, lite sol och diverse tripper till Torpöboden för godisköp. :e Om ni känner för att skicka brev (bruna vadderade, gärna innehållande godis) är min adress på lägret:
Axel Veibäck
Mjölby AFU
Scout 2001
Tempelhof 639 (vilket även är besöksadress)
291 76 Rinkaby
Det känndes kul att skiva det för vi fick reda på det idag. :e
Imorgon bär det av, med tåg klockan 8.16 och sen ska jag ha kul! :D
------------------ Axel Veibäck - AxelWeb - axel@axelweb.nu Well of course I'd like to sit around and chat.
Well of course I'd like to stay and chew the fat.
Jag hann inte träffa dig nåt mer sen, Anders. Dessutom såg jag dig inte på Beachpartyt. Jag hoppade Bungy sen iallafall, jag har lite fotobevis på det som jag hoppas ska bli bra.. ;) Jösses vilket kul läger.. ;)
------------------ Axel Veibäck - AxelWeb - axel@axelweb.nu Well of course I'd like to sit around and chat.
Well of course I'd like to stay and chew the fat.
Jo jag vet att det var stort Nyhavn 348 bodde hon. Min man var på väg ner o hämta henne i Tisdags ;) Hon ringde hem o sade att hon skulle få sova ensam med två fjortonåriga grabbar för den andra tjejen ville sova i stora tältet :)
Dottern kunde INTE förstå varför pappa var orolig de skulle ju bara sova.
Hon har haft en kanonvecka o kommer strax hem, de beräknas vara hemma 22.30
------------------
/Annelie
"Våga älska också dig själv!"
256 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e