15.
------------------
Serva electiones tuas ut desineris et redi ad investigationem.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
36 svar · 360 visningar · startad av MAGGE
Skulle vara kul att veta hur gamla ni är här på webforum? Själv är jag 30 år. Och det känns som om mycket mer än halva livet har passerat! Kris?
------------------
www.gametrade.nu
Som skinheadet sa:
-Jag ska fanimej flytta till ett land där de inte tar emot invandrare!
15.
------------------
Serva electiones tuas ut desineris et redi ad investigationem.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Allvarligt: Är det ingen som orkar skriva en FAQ till café webForum??? :e
Den här frågan bör komma upp då och då tycker jag! Speciellt eftersom JAG aldrig har varit med om den!
------------------
www.gametrade.nu
Som skinheadet sa:
Startad den 27:e Juli:
http://free.webforum.nu/wf/Forum1/HTML/003640.html
[Redigerat av SirPeter den 31 jul 2001]
*börjar undra om folk vet vad en "Scrollbar" är :q §jr ;)*
------------------
Man vill ju inte behöva tala om för marsianerna att de inte kan få fler IP-adresser eftersom jordlingarna har använt upp allihop
-Vinton Cerf ang. IPN
27:e Juli är ju skitlängesen! Flera stycken kan ju ha fyllt år sen dess! För att inte tala om alla nya medlemmar som kan ha tillkommit! ;)
------------------
www.gametrade.nu
Som skinheadet sa:
15
------------------
Aktier är bra! Man kan vinna hur mycket som helst på dem, men bara förlora 100%!
*spånar*
Definitionen av tramstrådar är lika med antalet olika tramstrådar och kontentan av det är att tramset förföljer oss som en vårvind följer sillens framfart i Vindelälvens mjuka forsande kallvatten som vi för övrig hellre dricker än badar i vilken å sin sida är en mysig sysselsättning en varm sommardag så här års då man kanske hellre sitter på en trappa o dricker en kall öl eller ett glas saft som Matti gör om han inte är ute o springer som en del andra gör för att skaffa flicker som å sin sida kan göra att likanade trådar som denna aldrig skapas eller varför inte förädlar språket och grammatiken i liknanade inlägg som just detta som för övrigt inte är kvällens sista från min sida.....
snart är man 17 ;)
------------------
<A HREF="http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=lergell" TARGET=_blank>Min DVD samling</A>
jag fyller 32 i höst o anser mig INTE gammal , ser det som att jag har det bäsra kvar .... livet !
------------------
/Annelie
"Våga älska också dig själv!"
83:a :birpe
Jo just det jag tycker inte att man snart kan vara 17 antingen är man 17 eller så är man 16 :p :) :D :e
------------------
verktygslådan
Ett gott trams förlänger
livet :e
[Redigerat av jispir den 31 jul 2001]
Jag är nog ganska exakt ett år äldre än Erik Juhlin (för jag antar numera att han fyller 19 den 23:e augusti) :)
------------------
-muchos-