webForumDet fria alternativet

Ginza.se

Webbhotell & domäner

10 svar · 261 visningar · startad av kallee

Medlem sedan juli 2001143 inlägg
Frågan#1

Tänkte bara att jag skulle ge lite beröm till Ginza.se, för idag så fick jag grejorna som jag hade beställt för en vecka sedan, och jag tycker att en vecka leverans tid är ganska bra i semester tider.

Medlem sedan dec. 19998 277 inlägg

Dom brukar ofta ha bra leveranstider tycker jag :e

------------------
Smygtitta - Min blivande nya sida...kanske!

"Varför ska jag passa tiden när tiden inte passar mig"

Det var första gången jag handlade där, så jag vet inte riktigt hur de brukar vara.

Medlem sedan sep. 20001 943 inlägg

Jag har faktiskt aldrig handlat på ginza men dom kanske är bra. Frågan är om man verkligen tjänar så mycket på att handla skivor m.m. där än att köpa dom i affären. När man köper på nätet tillkommer det ju frakt sedan ;)

------------------
<A HREF="http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=lergell" TARGET=_blank>Min DVD samling</A>

Beställer man inte så mycket så är det kanske inte så lönande, men jag tyckte det var bättre att kunna kolla igenom filmerna som de hade på datorn istället för att stå i en affär, där det kommer folk gående fram och tillbaka hela tiden.

Medlem sedan maj 200149 inlägg

Ginza är suveräna har nog handlat för en årslön där , snabba leveranser o billiga priser (jämfört med andra iallafall).
mvh Zeke

Medlem sedan jan. 20002 453 inlägg

Handlar alltid på Ginza och har aldrig blivit besviken. Dessutom har de ett rejält sortiment.

------------------
It aint over until the fat lady sings...

Medlem sedan feb. 20005 891 inlägg

Ginza rockar! :)

------------------
Tro inte att du är så stor att andra ter sig små. Konfucius

Medlem sedan juli 20012 450 inlägg

Jag beställde nyss från CDON.COM och jag fick grejerna efter 3 arbetsdagar. Det är inte illa det heller... :)

------------------
/sprungit ifrån polisen

Medlem sedan jan. 20001 372 inlägg

jag beställer också alltid från Ginza, fast det brukar ta lite tid eftersom vi (Jag, min bror, och en kompis till min bror) alltid beställer väldigt mycket.

------------------
// David - Probably the best guy in the world

Medlem sedan dec. 19995 874 inlägg

sing with me everyone....
Music and media is the place, where I belong, Music and media is the place where I belong, yeah! Music and media is the place where i belong. I hope that someone can move me any time soon

------------------
Mvh
Patrik aka Brimba
<A HREF="http://www.brimba.nu/default.asp?oPID=poll&PollID=19" TARGET=_blank>Skulle du äta på restaurang, om det var rökförbud?
</A>Varför blir mina isbitar inte lika klara som i reklamen?

265 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
119 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
142 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
120 ms — ändringar (db)