Frågan 25 juli 2001 14:58 #1 En stackars förvirrad man på rullskidor gjorde en praktvurpa framför min bil i dag när jag skulle åka iväg.. Det såg så förbannat skojjigt ut så jag vevade ner rutan och sa:
Livsfarliga grejer det där.. Det borde du sluta med! :e
Mannen stirrade på mig med ledsna rådjursögon nerifrån asfalten och jag började asgarva medans jag sakta drog iväg därifrån... §e
Fattar inte folk att det är livsfarligt med sport verkligen :q
Rikard Medlem sedan dec. 1999 17 055 inlägg Du är en ond människa Skybirp.
oelbal Medlem sedan jan. 2001 4 973 inlägg Jag är realist!
Uttalas sadist !
------------------
Om ni ser någon som heter Kent-Mustafa , så är det jag....
Deeeeep undercover...
Realist eller sadist.. whatever.. Jag hatar sport! ;)
[Redigerat av Skywalker den 25 jul 2001]
L lergell Medlem sedan sep. 2000 1 943 inlägg Fick han ont :q
------------------
<A HREF="http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=lergell " TARGET=_blank>Min DVD samling</A>
Nej, det tror jag faktiskt inte... (Tyvärr ;) )
L lergell Medlem sedan sep. 2000 1 943 inlägg Okej
------------------
<A HREF="http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=lergell " TARGET=_blank>Min DVD samling</A>
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Han träffade inte din bil hoppas jag? §e
Tengblad Medlem sedan dec. 1999 8 277 inlägg Du sky du kan få komma förbi här i Örebro så ska jag grinda lite på din motorhuv ;) :e
------------------
Smygtitta - Min blivande nya sida...kanske!
"Varför ska jag passa tiden när tiden inte passar mig"
H Hazze Medlem sedan jan. 2000 2 453 inlägg
Jag hatar sport!
:x
------------------
It aint over until the fat lady sings...
Kim Medlem sedan jan. 2000 7 697 inlägg You guys are amazing! :x
Jag fattar verkligen inte hur ni kan avsky sport så mycket? Det är ju helt underbart! :)
H Hazze Medlem sedan jan. 2000 2 453 inlägg
Det är ju helt underbart!
Givet! :D
------------------
It aint over until the fat lady sings...
[Redigerat av Hazze den 26 jul 2001]
Den ända jag kan tänka mig att utöva och utövar är dart. Precis lagom ansträngande :)
------------------
Ja de´ e jag
------------------
Kim Medlem sedan jan. 2000 7 697 inlägg De enda idrotter jag utövar är fotboll, innebandy, bandy, snowboard, slalom, badminton, golf och ibland även volleyboll.
Jag tror att dessa är de som förekommer mest.
------------------
ICQ-UIN 9463491
e-mail kim.halderot@katkom.com
S skyman Medlem sedan juli 2001 2 450 inlägg Utan sport skulle jag inte ha sånna fina lårmuskler... :e
Utan sport skulle jag ha en fin mage :)
------------------
I love U2.
Rikard Medlem sedan dec. 1999 17 055 inlägg Skywalker, se vad du har lyckats med. Du har skapat en sport-trams-tråd i cafét! :o
Hädare! :e
D Del Pero Medlem sedan feb. 2000 3 785 inlägg Ledsen skybirper men jag måste...
Jag har enligt mycket säkra källor fått höra att Krister "Skywalker" Lindholm börjat sporta!
------------------
Get In Shape