webForumDet fria alternativet

TIPSAR om Z-TV *vilka j*la idioter*

Film & TV

31 svar · 294 visningar · startad av stoffe-2k · sida 2 av 2

Frågan, av stoffe-2k

Kolla in Ztv NU! TIPSAR om Z-TV \vilka j\la idioter\ \------------------ Man vill ju inte behöva tala om för marsianerna att de inte kan få fler IP-adresser eftersom jordlingarna har använt upp allihop \-Vinton Cerf ang. IPN

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan apr. 20002 487 inlägg

Då ska vi se om du pallar trycket eller också börjar haspla ur dig goddag-yxskaft-svar...

:e Jo, men om Jay Leno kommer fram till mig och frågar var ekvatorn ligger (och filmar mig samtidigt) skulle jag nog kunna svara på den frågan. Det är en liten skillnad mot ditt Jeopardy exempel. Dagen innan har man inte legat och oroat sig över hur det skall gå när Härenstam/Leno ställer dig ett svar/en fråga. ;)

------------------
I like pigs. Dogs look up to us. Cats look down on us. Pigs treat us as equals. - Winston Churchill

Medlem sedan apr. 20002 487 inlägg

Jymdis: Jo, det är ibland sant i tex. "TV3 på eftermidagen talkshower"

Menar du att Ricki Lake inte är på riktigt? *chockad* Jerry Springer, är inte det heller på riktigt?! Say it aint so!

------------------
I like pigs. Dogs look up to us. Cats look down on us. Pigs treat us as equals. - Winston Churchill

[Redigerat av Muzzafarath den 18 jul 2001]

Medlem sedan mars 20016 260 inlägg

Ehm nej jag menar precis Jay Leno (Jaywalking som det inslaget heter).. Trodde det var ganska uppenbart att det var skådespelare.

------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.

Medlem sedan dec. 19996 522 inlägg

jag är inte så 100 på det

------------------
Våga lek med dig själv

Medlem sedan apr. 200010 782 inlägg

nej, det tro inte jag heller på :l

------------------

Man vill ju inte behöva tala om för marsianerna att de inte kan få fler IP-adresser eftersom jordlingarna har använt upp allihop -Vinton Cerf ang. IPN

Medlem sedan apr. 20002 882 inlägg

Muzz: Då ska vi också ta med i beräkningen fenomenet TV.
Varje amerikans våta dröm är att få vara med i TV! Tro fan de får nippran när en kameralins riktas mot dem... :e

Men vafan, en tillräckligt överrumplande situation och man står och tuggar luft som Jerry Williams...
En bil stannade utanför jobbet idag när jag kom tillbaka från lunchen och precis skulle gå in genom porten. De frågade efter närmsta bank och jag vart helt ställd! Till slut lyckades jag klämma ur mig en beskrivning till Hoppets Torg... :r

------------------
It's better to burn out than to fade away!
There can be only one!

Medlem sedan aug. 200052 inlägg

Kanske helt ointressant, men, Q: Var det Hoppets Torg i Jönköping?

------------------
You're unique, just like everyone else

Medlem sedan apr. 20002 882 inlägg

Jajamen!

För de som inte vet: Hoppets Torg, i allmänhet kallat Banktorget. Föreningssparbanken, Handelsbanken, Nordbanken och S-E-B inom en radie på kanske femtio meter... :e

------------------
It's better to burn out than to fade away!
There can be only one!

Medlem sedan juni 2000690 inlägg

Jay Leno kan åtminstone vara lite kul ibland. David Letterman har inte varit kul på 10 år, fattar inte hur de kan låta honom hålla på. Nästan pinsamt att se gubben.

Nej det finns endast en bra talk-show och det är CONAN. :e http://nbctv.nbci.com/conan/
Han kan vara rätt kul, går visst på CNBC på helgerna. På den gamla goda tiden kunde man se honom varje kväll på NBC Europe.

TRIUMPH - THE INSULTING DOG!

------------------
MvH
/Bengan
www.bengan.com | Brossans Räjser
"Better to be hated for who you are than loved for who you're not."

Medlem sedan mars 20016 260 inlägg

håller med dig om att Conan är jävligt bra (såg också det när det gick på NBC Europe).. han har ju en "riktig" sidekick också...

Men Leno e nog roligast ändå. Letterman var bättre innan men Leno har gått om. När hur och varför kan jag inte förklara :)

------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.

Medlem sedan apr. 2001664 inlägg

Jag tycker inte att ni ska döma ut ett land utifrån de program en svensk tv-kanal köper därifrån.

Tänk er att ni kommer från USA och det enda ni ser av Sverige är Baren och Rederiet.

De riktiga ärthjärnorna är väl de som bestämmer vilka program som ska visas i Sverige på TV3, Kanal5 och ZTV.

------------------
When God created light, the first shadow was born.

Medlem sedan dec. 19996 522 inlägg

Vad fan är det för fel på rederiet då ? **muttrar**

------------------
Våga lek med dig själv

260 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
125 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
126 ms — ändringar (db)