För sent nu, sorry...
:e
------------------
Man vill ju inte behöva tala om för marsianerna att de inte kan få fler IP-adresser eftersom jordlingarna har använt upp allihop -Vinton Cerf ang. IPN
31 svar · 294 visningar · startad av stoffe-2k
Kolla in Ztv NU!
TIPSAR om Z-TV *vilka j*la idioter*
------------------
Man vill ju inte behöva tala om för marsianerna att de inte kan få fler IP-adresser eftersom jordlingarna har använt upp allihop -Vinton Cerf ang. IPN
För sent nu, sorry...
:e
------------------
Käka lite raketost så blir du nog på bättre humör ;)
*fattar inte*
*fattar inte heller*
Fattar ni inte ... !?
Någon närmar sig 2000 inlägg ... ngt måste man ju skriva för att dryga ut på det ... ;)
------------------
"I never understood a single word he said, but I helped him to drink his wine."
ähh... Ni skulle ha sätt, det var en Jay Leno show, dom vara ute och intrjvua ungdomar, och de svar dom fick var så ******* korkade... :x :(
Ett tips är att se det ikväll... :)
elfwing: nää, det bryr jag mig inte om...
------------------
det är ju tur att Jay Leno Show går på Femman och inte ZTV...
annars hade ju alla blivit helt förvillade.. ;)
------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.
Ja men det är tacksamt att se amerikaner med college examen inte kunna vem Winston Churchill var eller John Lennon.
Om det inte har hänt i amerika så har det helt inte enkelt hänt.
------------------
Våga lek med dig själv
Jymdis: ähh.. petitesser ;)
------------------
*brrr*
*hata amerikanska talk-shows med publik som tvingas skratta och applådera*
*gillar inte USA*
*blärk*
------------------
Daniel Mott
Hur skulle du rösta om det varit EU-val idag?
Jag gillar amerikansk talkshow som får en att inse att fan SÅ VILL JAG INTE HA DET I SVERIGE. Sen är det förbannat kul att se amerikaner förklara för hela världen hur korkade de är bara genom att visa upp sig i rutan.
------------------
Våga lek med dig själv
Jag gillar amerikansk talkshow som får en att inse att fan SÅ VILL JAG INTE HA DET I SVERIGE. Sen är det förbannat kul att se amerikaner förklara för hela världen hur korkade de är bara genom att visa upp sig i rutan.
erka Jag gillar amerikansk talkshow som får en att inse att fan SÅ VILL JAG INTE HA DET I SVERIGE. Sen är det förbannat kul att se amerikaner förklara för hela världen hur korkade de är bara genom att visa upp sig i rutan.
------------------
Våga lek med dig självcasca Jag gillar amerikansk talkshow som får en att inse att fan SÅ VILL JAG INTE HA DET I SVERIGE. Sen är det förbannat kul att se amerikaner förklara för hela världen hur korkade de är bara genom att visa upp sig i rutan.
Eko någon ? :p ;)
------------------
echo echo echo.....bra sega spel på megadrive juhh echo the dolphin, skomärke oxå, sen sjunger Ola Salo i The Ark det i någon låt..Echo Echo chamber nånting..
Casca, casca...casca..
------------------
Våga lek med dig själv
Step out, step out, step out of your ec-ho-cham-ber
Det var nån som svarade så här på frågan var ekvatorn ligger (igår på Leno):
On the top of the earth, in Antarctica.
Jo, ekvatorn ligger högst upp på jorden. Vid Antarktis. Självklart ligger den där.
Blir folk dumma så fort en kamera riktas mot dem?
------------------
I like pigs. Dogs look up to us. Cats look down on us. Pigs treat us as equals. - Winston Churchill
[Redigerat av Muzzafarath den 18 jul 2001]
Blir folk dumma så fort en kamera riktas mot dem?
Ställ upp i Jeopardy, säg till oss på wF vilket datum ditt program sänds, ställ dig sedan i pulpeten, varmt som tusan av alla starka lampor, Magnus som står och läser, morsan i publiken och 2000 wFare som vet vem du är ser dig via kamerorna.
Då ska vi se om du pallar trycket eller också börjar haspla ur dig goddag-yxskaft-svar... :e
------------------
It's better to burn out than to fade away!
There can be only one!
Ehm.
Det roliga är ju att skådespelarna lurar er totalt.
För det är ju det dom är, trodde det var allmänt känt.
------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.
Jymdis: Jo, det är ibland sant i tex. "TV3 på eftermidagen talkshower" ;), men här är det folk på stan dvs. != skådespelare... :l
------------------