[Sång]
Tänd en cigg och låt den brinna, låt aldrig glöden försvinna, tobak är dyrt nu...
[/Sång]
------------------
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
So far, the Universe is winning.
Har ju just nästan börjat göra det :e problemet är att jag måste ha lite nikotion, men gått ner från en dosa snus om dagen till typ 2 cigg istället. Lättare att sluta med ciggen snart..
Slutade själv att snusa för 4,5 år sedan och vad som underlättade den första tiden var ett okänt antal tuggummipaket. Stark mint.....som känns när man "råka" peta upp tuggummit under läppen.
Lycka till!
------------------
~Dela med dig av allt du vet. Det är ett sätt att uppnå odödlighet
~De som söker, de måste leta!
Vet inte, det är nog det som är det värsta...eller jo jag hade fått sår i läppen typ så att jag fick ont i ögonen när jag snusade typ....Har gått upp några kg på jordnötter nu i alla fall **he he** Dags att motionera lite mera kanske...
Sen så ville jag kolla hur slav jag var, jag var slav...jag är slav....är rädd för att rammla ner i missbruket igen ;)
Jag började snusa för några år sen när jag slutade röka. Än så länge lider jag inte alls - tvärtom jag mår betydligt bättre. Fler rökare borde fundera på att snusa ist.
Att gå åt andra hållet verkar galet det bästa är nog att isf lägga av helt, pang bom.