:birp = : b i r p
:bire = : b i r e
(r) oops, den första fanns tydligen i listan. :r ;)
[Redigerat av casca den 13 jul 2001]
9 svar · 219 visningar · startad av SirPeter
Har försökt hitta en tråd i ett par timmar idag om hur man får till de där extrasmileysarna som man ser ibland. Finns det någon lista på hur man får fram dom nånstanns och isf vart finns den?
:birp = : b i r p
:bire = : b i r e
(r) oops, den första fanns tydligen i listan. :r ;)
[Redigerat av casca den 13 jul 2001]
Nope, det finns ingen lista utöver den vid knappen Smiley-kod. Resten är s.k. påskägg. :)
:birp = :birp
:birpe = :birpe
:bire = :bire
§e = §e
§jr = §jr
Om du ser en ny smiley och undrar hur den skrivs tror jag att du kan klicka för att redigera personens inlägg. Då ser du koden - men du har inte rättighet att ändra inlägget som vanligt.
[Redigerat av Rikard den 13 jul 2001]
Casca hann först!? vad är nu detta!? Grrr... ;)
Men Casca, har du inte lärt dig att smileys inte visas om smileykoden är det första som skriv på en rad? §jr
;) = ;)
[Redigerat av Rikard den 13 jul 2001]
Håhåjaja, här är man online på ICQn precis hela dan, men tänker SirPeter på att hojta på den och fråga? Nä.
Tänker han på att slå en signal på Alexander Graham Bells uppfinning? Nä.
Tänker han på att dra iväg ett mail och fråga? Nä.
Tänker han på att leta rätt på ett inlägg med eftersökta smileys och klicka på redigera-knappen? Nä.
Istället ägnar han (enligt egen utsago) ett par timmar åt att leta efter en förklaringstråd. Tidsangivelsen är säkert tilltagen i underkant också. :p
Vilket ärkenöt den där boråsarn är. ;) :e
------------------
It's better to burn out than to fade away!
There can be only one!
Q>> Jaja, jag borde kanske ha frågat dig men jag tog för givet du var mer upptagen då du jobbar än du tydligen är. :e
Erkänner också att tiden inte stämde så bra med verkligheten men det kändes iaf som ett par timmar trots att det kanske bara var en sökning jag gjorde. ;)
[Redigerat av SirPeter den 13 jul 2001]
Men oj, vilken sökning det var sen - den går inte av för hackor. ;)
...man kunde ju skylla tiden på långsam lina men det hade ju Q genomskådat direkt dessvärre. :e
Jaja, jag ÄR lat. *erkänner*
Moi? Upptagen?
Hörrö, vi har sommarstängt och jag har bara fem semesterdagar att ta ut... Det är inte mycket liv här... :e
------------------
It's better to burn out than to fade away!
There can be only one!