tänkte bara fråga er som är grymma designers och programmerare... var har ni lärt er allt? skolan, om ni gick ngn kurs eller andra kurser...?? jag vill just nu bli en jäkel på design!
Jag har gått den långa vägen. Började på Grafiska skolan, jobbade några år på tryckeri och fick lite uppdrag att illustrera och använda min fantasi åt kunder som inte anlitade reklambyråer. Sen gick jag på Grafiska Institutet i Stockholm och jobbade igen några år och sen gick jag en distansutbildning på Forsberg.
Fast bra är jag väl inte än.... det krävs träning för det. :)
------------------
/Petra If you see someone without a smile, give them yours.
I stort sett allt jag kan om HTML, CSS, JavaScript och liknande har jag lärt mig på egen hand med hjälp av alla guider som finns på internet och forum som detta och Passagens. :)
Sen har jag lärt mig väldigt mycket om ASP, databaser, VB och liknande av den här mannen: http://www.incordia.se/source/hanns.htm
Fast jag har även lärt mig mycket om det av @nders, LarsG, emission, Vide och andra här på webForum. :)
Jag kan mer om bildemontering tror jag.. :q Annars är jag nog självlärd.
------------------ Axel Veibäck - AxelWeb - axel@axelweb.nu Allt som sker, sker.
Allt som när det sker får något annat att ske, får något annat att ske.
Allt som när det sker får samma sak att ske igen, sker igen.
Men gör det inte nödvändigtvis i kronologisk ordning.
jag inbillar att jag har kunskaper... har lärt mig själv.. med en massa pill fram å tillbaka.. sen har jag surfat runt på lite tutorialsidor å så oxå... inget märkvärdigt... logiskt tänkande bakom det mesta.. :)
------------------
void[]
stash/$gu&-public(querystring)/n int{}bind "2" "say i own!" :)