Brimba Medlem sedan dec. 1999 5 874 inlägg Frågan 6 juli 2001 14:57 #1 ...avsändaren Extrafilm låg utanför min dörr när jag kom hem.
Den innehöll en mängd bilder på mig och Linda. Det var en trevlig överaskning!
Jag fick en ett vitt ovadderat kuvert, med ett intagningsbesked från skolan. Det var även det överaskande och trevligt.
Jag har även noterat att solen lyser i det stora blå. Även det är en överaskning, men samtidigt en väldigt trevlig sådan :)
Jag väntar även på en vadderad låda från CyberPet, och det är också trevligt.
Fyra saker på en dag. Det är ju bättre än kinder ägg!
------------------
Mvh
Patrik aka Brimba
<A HREF="http://www.brimba.nu/default.asp?oPID=poll&PollID=19 " TARGET=_blank>Skulle du äta på restaurang, om det var rökförbud?
</A>Varför blir mina isbitar inte lika klara som i reklamen?
A Axel Medlem sedan aug. 2000 4 638 inlägg :o
------------------
Axel Veibäck - AxelWeb - axel@axelweb.nu
Allt som sker, sker.
Allt som när det sker får något annat att ske, får något annat att ske.
Allt som när det sker får samma sak att ske igen, sker igen.
Men gör det inte nödvändigtvis i kronologisk ordning.
C CyberPet Medlem sedan dec. 1999 6 588 inlägg Brimba, om du har 4 st uppladdningsbara AA-batterier och en CF-läsare på måndag (eller tisdag beroende på Posten) så får du ju 3 överaskningar igen! Precis som Kinder överaskning! :e
------------------
/Petra
If you see someone without a smile, give them yours.
Brimba Medlem sedan dec. 1999 5 874 inlägg Jag måste berätta en annan helt otrolig upplevelse.
Jag skulle köpa uppladdningsbara batterier. Först kollade jag priset... 108:- inkl moms för 8st uppladdningsbara batterier.
Sist jag köpte batterier med laddare till min radiostyrda bil kostade det 700-800 :-
Jag visste inte om jag skulle tro att det verkligen var uppladdningsbara.. hum!! :q
------------------
Mvh
Patrik aka Brimba
<A HREF="http://www.brimba.nu/default.asp?oPID=poll&PollID=19 " TARGET=_blank>Skulle du äta på restaurang, om det var rökförbud?
</A>Varför blir mina isbitar inte lika klara som i reklamen?
Tengblad Medlem sedan dec. 1999 8 277 inlägg *Väntar på ett icke vadderad liten lapp från telia där det står att jag kan hämta ut mina 481kr som jag betalat för mycke*
------------------
Smygtitta - Min blivande nya sida...kanske!
"Det är dyrt att leva, men i priset ingår en resa runt solen varje år"
C CyberPet Medlem sedan dec. 1999 6 588 inlägg Brimba, det blir verkligen billigare och billigare nu. :)
Förresten, har du kollat om Posten reggat kollit nu?? Den borde ha gått iväg vid det här laget. :)
------------------
/Petra
C CyberPet Medlem sedan dec. 1999 6 588 inlägg Kollade kollinumret nu.... två stämplingar om aktivitet... fast det verkar inte lämnat Luleå ännu... men det är på gång! :D
------------------
/Petra