Frågan 2 juli 2001 20:20 #1 Någon här på wF har antytt att saker & ting komplicerats sig inför den kommande helgens bravader och jag vill därför be er alla att ge den personen ert stöd så att denne kommer att orka med alla uppgifterna på ett tillfredsställande sätt.
Om någon känner för att skicka paket eller blommor så är det helt ok, men jag rekommenderar att ta det här i denna tråd så att personen i fråga ser att det är äkta och inget trams!
Så: Alla säger efter mig nu!
Strilkes: Du kommer att klara det galant! Bra jobbat så här långt! Vi tänker på dig! Du är bäst!!!
Rikard Medlem sedan dec. 1999 17 055 inlägg Jag kan tyvärr inte uttala mig i frågan.
C CyberPet Medlem sedan dec. 1999 6 588 inlägg Jag vet inte vilka bravader det handlar om eller vem personen är.... det jag kan säga dock är:
Man är mycket starkare än man tror. Man orkar mycket mer än vad man först trodde osv. Så kör på!
------------------
/Petra
If you see someone without a smile, give them yours.
Rikard Medlem sedan dec. 1999 17 055 inlägg Så kör på!
Oki.
Jag kan tyvärr fortfarande inte uttala mig i frågan.
C CyberPet Medlem sedan dec. 1999 6 588 inlägg Nu blir jag lite sur! x(
Här trodde jag det var en seriös tråd och det visar sig att det tydigen bara var trams ialla fall... nåt internt trams dessutom.
Ni borde skämmas!!!!!
------------------
/Petra
If you see someone without a smile, give them yours.
S Swey Medlem sedan apr. 2000 3 971 inlägg När ska ni växa upp?
------------------
- Swey
A hacker from the south
Tengblad Medlem sedan dec. 1999 8 277 inlägg Hmm :OO
------------------
Smygtitta - Min blivande nya sida...kanske!
"Det är dyrt att leva, men i priset ingår en resa runt solen varje år"
S stevenet Medlem sedan juni 2000 1 251 inlägg Pten!
------------------
SteveNet
------------------
- Det var motgräs!
Roland Sandberg förklarar varför han missade öppet mål.
S Swey Medlem sedan apr. 2000 3 971 inlägg
Look whos talking
Japp, visst är det förnedrande att en som är yngre än en själv är så mycket mognare. ;)
------------------
- Swey
A hacker from the south
@nders Medlem sedan juni 2000 32 967 inlägg om man sorterar bort alla inlägg där forumledare endast skrivit *trams*, så kommer de förmodligen trilla ner till 1kI-klubben båda två.
upplysning till rikard och tramswalker: man kan tramsa på andra sätt än att skriva *trams*. se bara på brimba, och lär.
------------------
<A HREF="http://cartman.nu " TARGET=_blank>
can i borrow your goat?
</A>