Och? Telia har ju redan fixat en partner som har, dessutom kommer dom(alla) inte att ha råd att fixa ett 3G nätt själva... det är bara bra att dom går tillsammans....
Ps. bar aså ni vet så har Ericsson nu över 50% av alla 3G ordrar :e
------------------
För att citera Nalle Puh: "Min stavning är ruskig. Jag stavar egentligen bra, men det ruskar, så att alla bokstäver kommer på fel plats"
ja ja,men klockan var ganska mycket när jag skrev :e
------------------
För att citera Nalle Puh: "Min stavning är ruskig. Jag stavar egentligen bra, men det ruskar, så att alla bokstäver kommer på fel plats"
Ja men vilka tävlar med Ericsson? Nokia? jävla stöveltillverkare ;) ..
fast det skulle ju vara trevligt om man kunde ladda ner låtar via webben till ericsson också..
men för att telia.. är det nån mer än jag som tycker dom har bättrat sig (fast än att det inte gick å ringa på min telefon på hela gårdagen, ringer till telia och säger det måste vara fel hemma hos oss, 2 min senare säger dom på radion "och vi upprepar.. i skurup går det inte att ringa, inte ens 112 fungerar").. Jo dom har bättrar sig tycker jag. Fast ifs - kan det bero på att jag har bredband sen ett halvår tillbaka?
------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.
Nej, Nokia är INTE Ericssons stora konkurrent på systemsidan, Nortel mfl. från andra sidan den stora pölen ;) har ganska mycket, Nokia är en liten fisk på systemsidan, dom mer eller mindre gav bort system i Asien/Kina bara för att kom in på marknaden nu senast...(men så gör alla i början sägs det)
------------------
258 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25