öfr ,m¨mgha sånna
Anders: Nej! Jag tvivlar på att han skulle kunna sitta rakt vid datorn om han inte kunde skriva bättre...specillt som att han skrev lite bättre precis innan! ;)
35 svar · 351 visningar · startad av crisse6 · sida 2 av 2
dekkar................................ ................................. ...................................... ...................................... .............gomatt r) pga sidans bredd / Skywalker \------------------ grodan \-besök den nu!!! \[Redigerat av Skywalker den 14 jun 2001\]
Läs frågan i sin helhet →öfr ,m¨mgha sånna
Anders: Nej! Jag tvivlar på att han skulle kunna sitta rakt vid datorn om han inte kunde skriva bättre...specillt som att han skrev lite bättre precis innan! ;)
Äsch, han bara spelar full för att han tror man blir tuff & cool då... :e
------------------
Daniel Mott
Gustav: Precis vad jag misstänkte :)
Crisse: Busted :e
------------------
Med vänliga hälsningar Anders Johansson
Maila mig om du vill
Det bästa med Stockholm är tåget till Göteborg.
hehe.. =)
Dricker sällan för att bli full, då missar man själva poängen med att dricka, ta öl t ex, det var från början en sällskapsdryck. Vad kan vara härligare att ta en starköl när man sitter i bastun?
Idag anävnds öl väldigt mycket av fjortisar, sånna som Crisse :p som dricker för att bli full på. Finns drinkar och cocktails för det ändamålet, vilket är väldigt mycket lättare att bli full på
------------------
Nu jävlar Racerankan!! hehe =)
Det bästa med Göteborg är tåget till Stockholm.
"En bra göteborgare är en död göteborgare" citat från järnkaminerna =)
"Stockholmsmakt göteslakt"
[Redigerat av RDL den 15 jun 2001]
RDL: Sant så sant! Även om jag faktiskt nästan alltid dricker för berusningens skull... :e
Men ditt hetsande mot folkgrupp uppskattar jag inte!!!(signaturen) *skrattar*
Visst får man dricka sig hur full som helst, men det känns inte sådär jättenödvändigt att göra en tramstråd som du gjorde för det, inte sant?
------------------
Daniel Mott
Tror du har missuppfattat det där. Om du vill diskutera muterade skruvmejslar med mögel på gör du det här, men att skriva "afmkmgklskgmvknkls" eller dyl. är inte sååå nödvändigt, det gör mest allt tråkigare. :p
------------------
Daniel Mott
Det kommer du säkert att göra... ;)
------------------
Hjärnsläpp....
Nu går jag och köper en pizza....
------------------
Men ditt hetsande mot folkgrupp uppskattar jag inte!!!(signaturen) *skrattar*
Verkar vimla av göteborgare här.. :)
------------------
RED LITTEL DEVIL
full blir jag bara när jag inte har koll på hur mycket jag dricker eller när jag blir bjuden, som igår ;)
------------------
Jag är lite borta men lämna ett meddelande